VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Helgens äventyr!

Kategori:Allmänt

Helgen vart som planerat delvis.
Spendera hela helgen ute i färnebo.
Sov även kvar där.

Så ifredag så åkte jag hem snabbt efter jobbet och vidare till pappa.
Efersom jag var döhungrig så ringde jag och beställde pizza från färnebopizzan.
Och jag fick höra 40 min. jag var tvungen att dubbel kolla om han värkligen mena det.
Dom hade tydligen 6 års jubeleum så dom sålde ut pizzor från 39. och folk var som galningar.
Så jag åkte dit efter 40 min men fick min pizza efter 1h XD
Ångra lite att jag beställde. men fick iaf mat tillslut :)
Så efter de åkte jag hem till pappa och börja städa. och plocka.
Så det skulle se hyffsat ok när Janet och Tobbe kom med sin familj på lördagen!

Så på lördag kom dom.
Och det var full fart.
Men gud vad jag saknat dom där ungarna!
Och vad dom har växt!! helt galet hahah.
Så det vart massor av bus , snack och god mat!
Sen åkte dom hem mot kvällen och då körde jag iväg farsan, och jag och madde drog till v-ås
Var hälla träff och jag hade inte annaa att de skulle vara såå mycket folk där hahah.
Kännde mig halft muppig då jag var uppklädd och sen fobbatofflor hahah.
Men trodde aldrig jag skulle åka iväg någon stans.
Och sen vart det race vid coop.
Han bara se 2 race innan snute kom och så klart förstörde det.
men men så är det!
Ska åka nästa gång dom har anordnad street race ist så man kan se lite mer :D
Man fick ju se massa annat snygg och nice.
Så helt för jäves var det då inte hahah.
Vi kom väl hem rätt sent, och då orka jag int åka hem för behövde städa undan lite osv som jag lova pappa.
Så fixa det och gick och la mig i mitt gammla rum ist :)

Bilder på mina 3 gullungar Saga, Elvis och Sebastian<3










Idag så har de int hänt så mycket.
Madde kom över och vi kolla lite tv snacka skit och sånt som vi alltid brukar göra :)
Drog hem vid 17 tiden, Tog mig ett låååångt och skönt bad.
Och bara tagit de lungt.
Ska se bb nu sen blir det hoppa direkt i säng.
Då kl ringer 06.00 imorgon, USCH men måste iväg.
Ska som jag nämt tidigare iväg till storstan och planera inför rättegången!
få se hur det blir!

nej nu ska jag se bb.

byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: