VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Gästbloggar!

Kategori:Allmänt

Hejsan fuckers, har hackat mig in på famus Vs blogg för att jag tror att jag är tuff, eller? Hmmm.

Ville bara säga att du är den bästa vän ever, eftersom du är den som säger vad du tycker om det är något fel eller så. Är glad att du finns i mitt liv. Men inte så konstigt vi är ju kusiner. Så kul att folk whinar över att du är med mig eftersom jag är lite bättre än dom. Haha Ta en kölapp jag vet att ni också vill ha en vän som Veronica. Mohahaha!

Veronica äter eftersom hon är så rund och go vill hon självklart bygga på sina vackra kurvor, därför passar jag på att skriva bara för jag försöker banta.. Nä ta en choklad kaka det är ju trotts allt bara en! Jag gillar att vara dubbelmoral det är det bästa jag vet :)

Xoxo Famuuussss M-gissa vem!

Kommentarer

  • Anonymärvadjagär säger:

    Hur kan man banta om man äter choklad? Hahaha

    2012-05-20 | 15:12:46

Kommentera inlägget här: