VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Den jag trode var min mamma.

Kategori:Allmänt

Hur kan man välja att gå tillbaka till en del i sitt liv där man inte mått eller blivit bemött bra? Du valde att gå tillbaka till livet som en normal person aldrig skulle valt att gå tillbaka till. Du har bevisat att du behöver hjälp! Men jag väljer att titta bort denna gång! men jag är besviken att på att du kan välja bort mig mot något så dåligt.
Är jag inte värd mer i dina ögon?
Du har ring mig när han har varit elak och slagit dig.
Jag har fått bätt mina närmsta vänner att åka och hämta dig.
Jag har fått gått i mellan er.
När ni var i hop sisst. så hade jag knappt sätt hur du bodde förren den dagen du ringde och bad mig hämta dig.

Nu när du väl bröt upp, försökt att fixa din ekonomi.
Skaffat dig ett eget hem. Så sa du att du aldrig skulle ta in honom i ditt liv igen.
Jag kännde mig lättad, jag var glad.
JAg hade äntligen fått tillbaka min mamma.
MEN nu är du tillbaka igen.
Som jag skrev man märker direkt när du är med fel person.
Du hör inte av dig.
Du bryr dig inte.
hur kan du välja ett liv i skiten framför din egna dotter?

Jag får åter igen leva med ett liv utan min mamma i mitt liv.
För jag vill inte och kommer inte att acceptera att du valde att leva ditt liv med honom igen!
JAg kommer inte så där och se dig sjunka ner i skiter igen.
Vill inte se det ske åter igen.
Det är inte tillför att sin dotter ska behöva komma och rädda sin mamma till att inte bli helt igälslagen.
Jag har sett för mycket och nu ger jag upp.

JAg klara mig utan dig i yngre år.
Då klarar jag mig i äldre!
Jag har ett eget liv att bygga upp, att sköta.
OCh jag vet med all säkerhet att jag aldrig kommer göra samma sak mot mina framtidabarn.

Jag skriver detta öppet, för att jag vill bevisa att jag inte är rädd att visa sanningen.
Sanningen är till för att tala om, inte dölja.
Och kanske du fattar något!

byebye
Veronica

Kommentarer

  • Lena säger:

    Du vet vart jag finns om du vill snacka. <3



    Lena

    2012-05-04 | 06:30:59

Kommentera inlägget här: