VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

De är illa :S

Kategori:Allmänt

Idag har jag vart i färnebo hela dagen!
Är as trött och tänker därför int skriva nå långt inlägg.

Kom bara på en tanke, att det är konstigt att vissa säger en sak till en och sen gör helt tvärrt om
haha, bror de på att den skäms över situationen som dom ljuger om.
Vaafan var bara rakryggad och stå för situationen ist för att vika sig, och starta upp en ny lögn.
Lögner håller som sagt inte lika länge som sanningen bara så du/ni vet ;)
Men har som sagt alltid trott att det int skulle bli någon dirkt ändring mohahaha.
Bara tråkigt att man int kan leva och stå för den man är och vad man vill.
För folk kan int mer än acceptera eller skita it!
Men ju mer man går med lögner, ju svårare blir det att lita och acceptera ;)

De va mina natte ord,
Var bara trvungen att skriva de ploppa upp i hjärnan och jag har ju sätt att mitt minne SVIKEr mig totalt!
Men ah jag är redan senil vid 21 års ålder, HUR fan är jag vid 70´+?!?!?!?!?!
De är en bra fråga!

Nej sova
Natti
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: