VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

å fyfan! XD

Kategori:Allmänt

hahahahhaha det är bra när man vaknar med ett gott skratt redan innan man hoppat ur sängen hahah

Håller på och fixar massor på nätet.
Känner mig sjuk dum som sitter inne när det är fint väder. men finns inte så mycket mer att göra!
Vill int sitta på balkongen och bli mördad av kärringen brevids jävla blickar.
Och inte heller döv av alla jävla cp barn utanför som MÅSTE skrika och gråta så man inte ens hör vad man tänker.
men men så är de!
Kanske ta en pause i cybervärlden och fixa sig nått att käka?
BUU Så tråkigt!

Hade en sjuk dröm i natt, omg säger jag ba.
Men inget jag nämner här håller de för mig själv ;) mohahahah!
nej
byebye på er mina älskade FAAAAAAAANS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: