VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Söndag

Kategori:Allmänt

Idag är det söndag, så imorgon börjar plikterna igen :)

Igår var det en otroligt seg dag.
man var bakis och sen så åkte madde iväg och jag hitta inge skoj alls att göra :P

Idag så vart stora lekparken med Fija och Rasmus.
Madde följde också med.
Och så klart vart hon hans favorit =)
Synd jag glömde ta kort!
Men får komma ihåg det till nästa gång.
För fler träffas i lekparken dagar kommer nog iframtiden =)
Tror vi fastna i parken över 2 timmar.
Men det var skönt med frisk luft.

Sen när vi kom hem så ville madde baka, då baka hon muffins :P
Sen skulle vi pynta dom så hon leta efter någon galsyr eller va de heter. och den vart god tyckte iaf jag =)

Sen så åkte hon.
Och nu sitter jag här och väntar på att BB ska börja.
Hoppas att Kija eller Hanna J åker idag.
Tycker det är så underbart att Roddan är tillbaka :D<3

Iveckan så blir det träffa Ronja och Thom, Torsdag hjälpa henne med inhandling, Fredag hjälpa henne med bakandet och på lördag är det dop =)
Denna gång ska jag int glömma ta kort. men ja vi får se om jag kommer hem med det eller ej =)

Det är lite vad som ska ske.
Saknat Whilmis så ska bli skoj och busa lite med henne.
Saknar även William, men vi ses nog också snart =)

Nej nu ska jag fortsätta vänta på BB.
byebye
Veronica

Kommentarer

  • Madelen säger:

    Kan du blogga eller ditt kioskmongo? :)

    2012-03-26 | 10:33:11

Kommentera inlägget här: