VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Solsken!

Kategori:Allmänt

Vilket underbart jäkla väder det är alltså!

Igår var jag på studebesök på johanssons bageri.
Var rätt nice att se hur dom gör osv.
det är ju maskiner som gör det mesta.
Och jag har ju fundera på att praktisera där.
och då sa jag åt dom att kolla på inpakningen.
eftersom det är maskiner som sköter det mesta när de gäller bakning. så tror jag att det inte är nått som passar mig.
Och det går ju på akord all osv.
Så vi får se nu på måndag kanske jag får svar om hur det blir med det.

Eftersom det var så fint väder igår också så tänkte jag att jag åker till västerås för att träffa amma och mormor lite.
Träffa även kusin mos också!
var trevlig.
Körde ditt en tv och så fick jag byta högtalare med mamma.
Hennes är ju en del mycket bättre än mina. Hennes hör man iaf basen på.
Så nu kan man iaf lyssna så de låter hyffsat =9

Sen ringde stefan och sa att han hade William.
Och det är snällt av Stefan att han fick en tanke på mig.
Då jag har saknat min lilleskrutt så mycket.
Så igår så fick jag busa och mysa med honom också.
Han har ju börja gått.
O han är ju för sät när han går som om han vore stelbent hahah.
Tänk att han har blivit så stor.
Jag har ju ändå följt honom sen han kom ut.
Så det tar en del, när man ser hur mycket han lär sig på så kort tid nu.
Så varje gång käns ju som en stor kunskaps bomb som han visar upp för mig.
Men jag får se till att det inte går lika lång tid nästa gång.
Ska ju träffa honom i helgen, då han ska va hos sin pappa =)
Hoppas det blir fint väder så kan vi gå ut och kanske grilla osv.

Tänkte även kolla om thom och ronja vill förlja med.
Så kan vi va i stora lekparken och så har jag båda mina gudbarn och busa med.
Det är total Lycka för mig <3

Idag så har jag vart på torsdagsgruppen.
OCh det känndes helt okej idag faktikt.
Sen så känns de roligare nu när man pratar mer med folk.
Och jag och Fija har ju fått lite bättre kontakt så vi snackar ju på om allt möjligt =)
hon tvinga mig till att följa med på Arosfortet. hahah
Så jag skrev upp mig där och jag hoppas det blir en dag man inte får nått annat planerat!!

Nu är jag hemma.
Har kopplat in högtalarna.
Slog igång musik, sen gick jag ut för att röka.
Och så klart står KOM OCH GLO Kärringen och glor rakt in till mig.
Jag har inte så väsrt högt, men så klart hon hör den när jag har på vädring och balkongen är fullt uppe.
Sen om man står som hon gör så hör man ju ännu mer.
Men lite musik är inte faligt.
Jag dunkar ju lixom inte i 5 timmar.
Jag kommer ha musik igång nu medans jag tänkte påbörja en Vårstädning.
Har ju börjat för någon månadsen med att byta gardiner men nu behövs ju fönstrena tvättas =)

Nej inta den härliga enegin som de underbara vädret ger och använda det till nytta.

byebye
Veronica

Bilder från igår på Pilijam <3



<3
(han är kladdig pga att jag är som jag är när jag matar honom sen så lät jag honom äta lite själv, och så fick man inte torka av honom heller hahah så resultatet blev så här ;) men du är söt iaf <3)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: