VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Över till Fija

Kategori:Allmänt

Vart ändrade planer då Fija messa och fråga om jag ville titta förbi.
OCh så klart gjorde jag det =)
Vädret är ju så underbart så vi gick ut och lekte lite med Rasmus.
Snacka om att den lilla killen har bra fantasi hahah.
Vi spela boll och han rita i sanden.
Sen skulle man gå balansgång och man fick int ramla med båda fötterna då dog man. men om man spran och plocka äpplen så fick man liv hahah.

Sen skulle dom gå in så jag tänkte jag åker hem o föröker laga nå mat.
Då vart han lite neråt.
Men jag lovade honom att leka med han i stora lekparken om det var någon dag med fint väder.
Så han skulle tjata på sin mamma =)

Nu ska jag försöka hitta på nå käk.

byebye
Veronica

Dina toma ord rör mig int om ryggen.
Det du säger och katten skiter lägger jag i samma låda.
Att du aldrig förstår!

Undrar vem det är som lägger sig i andras liv :O

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Va inte ni ganska bra vänner? Att du ens kan skriva sånt dÅ:/

    2012-03-11 | 19:02:13

Kommentera inlägget här: