VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Lördag!

Kategori:Allmänt

Ringde stefan för o se vad han och William höll på mig, Och som tur var så var dom typ utanför mig så jag klädde på mig snabbt för att hinna med sällskapet till åkra.
Och när jag höll på och klä på mig så ba small de till, kändes som hela ryggraden lossna typ.
Så nu har jag gått o haft ont i ryggen hela dagen.

När vi väl kom till åkra så kom jag inte ihåg allt jag tänkte köpa.
så de vart en runda tillbaka för att handla de jag glömde-

Vi träffade även Fija och Tess, så vi stog och snacka lite.
Fija skulle leta efter en lägenhet.
Efter mycket snacka och prat så skulle vi börja gå och leta.
När dom vänder på ryggen så ser dom ju att lägenheten låg precis bakom oss hahah.
Så dom behövde inte gå långt alls för att hitta.

Sen så gick stefan och William hem till mig, här vart de lite bus.
Sen så gick dom vidare =)

Har precis käkat Tacos.
Nu ska jag ba fundera ut vad jag ska göra med restan av kvällen.
Blir nog glo film eller nått sånt.

Svar på en kommentar!


Det är ett trick jag håller för mig själv ;)
Tror inte du är så dum, så du förstår nog vem och vad de handlar lite om ;)


Bilder från idag på William <3




Han blir bara mer o mer lik sin pappa xD

Kommentarer

  • balk säger:

    så stor han blivit hoppas du krama å pussa han från mig med =)

    2012-03-03 | 23:11:52
  • Veronica Abrahamsson säger:

    självklart Emanus =)

    2012-03-04 | 17:21:21
    Bloggadress: http://veronicaabrahamsson.blogg.se/
  • A säger:

    Finaste William =)

    2012-03-06 | 21:37:25

Kommentera inlägget här: