VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

KSK like alwyas

Kategori:Allmänt

Idag var det ksk som vanlig.
Och idag hade jag mycket att prata om, så jag tror nog Fija chockades lite av att höra mig prata så mycket haha.

Och idag hade dom en föreläsning om sömn.
Och han prata om allt dvs inom sömn.
Och när vi kom in på sömnapné, så kände jag igen mig total.
Så han berätta att det finns maskiner man kan låna hem för att kolla din sömn hemma.
Så jag ska ringa min läkare någon dag här och se om det går att få tag på =)

Sen så vart det en sväng in på Willys med Fija, sen åkte vi ner och fixa lite små ärenden på stan.
OCh jag fixa fram svaren jag ville ha ;)
Så skönt att man inte är så dum som folk verkar tro :O

Sen så körde jag hem Fijus, och då vart det massa snack utanför.
Vart ett bra tag där, och innan vi gick prata vi om att vi snart får ta en lekparks dag med rasmus =)

Så imorgon kanske det blir till KSK igen för att göra fijus sällskap och bara vara social.
sen ska jag kolla med farsan om vi kan åka till v-ås och hälsa på lite.
Annars så sker det väl inte så mkt mer.
Dagarna kommer och går så får man se vad som sker.

Så jäkla underbart väder ute.
Bara längtar tills sommaren och massa annt skoj =)

Jag har mina aningar om vem som försöker göra sin röst hörd.
Alla får gärna kommentera, anonymt eller med sitt namn.
Jag svarar på allt.
Men om man värkligen vill ha sin röst hörd, sätt då fan ut ditt namn.
Roligare att veta vem man diskuterar med.
Även fast jag anar vem det är så kan man aldrig vara 100% säker. för jag som alla andra kan ha helt fel.
Men i detta fall verkar inget gå in iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: