VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Kommentar svar!

Kategori:Allmänt


Svar till John:

Jag tycker int jag är direkt falsk, men din åsik är din åsik.
Jag vet inte ens vem du är, då jag har lite svårt att ta att du heter så du skrivit i kommentaren.
MEn w/e jag förklarar nu så alla kanske förstår. och i jag form, så gott jag kan!

Men vart får du ifrån att jag inte ens tycker om fia?
Jag skulle inte umgås med någon jag inte tyckte om för 5 öre.
Och jag känner inte fia att jag kan sitta och säga att jag tex älskar henne heller.
Men jag har då inget i mot henne.

Jag har bett emma om ursäkt! Men jag ber int henne fortfarande om ursäkt pga att jag vill bli hennes vän.
Det var ett himlans tjat om det.
Vi skulle nog int passa så bra som vänner!
Men jag kan fortfarande erkänna att jag gjort fel. och att erkänna att man gjort fel är inget fel med det. det är bara positivt enligt många.
Men alla kanske inte är dom som klarar av att stå för såna saker, så det blir som ett stort frågetäcken för alla som inte är vana.
JAg hade aldrig stått och sagt som jag gör nu för 5 årsen. ALDRIG

Jag vet att jag sagt att ida är manupilerar osv.
Men jag skyller inte på det. Jag har fortfarande val och jag valde att lyssna på henne, jag valde att göra dom sakerna jag gjorde. och jag tänker int gå in så djupt på saker som har ang mig och ida, för att det blir ett jäkla liv igen och jag känner att jag har sagt det jag tycker om ida och förmedlat det jag vill, så från min sida räcker det nu.
Sen att jag gjort det på detta vis är så jag ville.
Väljer kanske en annan väg nästa gång.
och det var som sagt ett till val.

Grejen är den att jag som sagt klar med allt detta.
Du kommer med din kommentar, och detta är den sissta kommentaren jag tänker svara på ang detta.
För jag tycker jag förmedlat mig tydligt ATT jag har gjort allt på egen vilja. ALDRIG  haft en kniv mot min strupe.
Och att jag int är mogen i alla sittsar.
MEN JAG kan fortfarande komma fram med det jag gjort, jag stog för det från början till slut!
DET VAR JAG JAG JAG JAG JAG JAG JAG.
Happy?

Problemet med henne och att ligga med mitt ex, är den att hon tänkte aldrig, som jag uppfatta det ville hon aldrig berätta det för mig, Det är klart att en sån sak int är lätt att berätta.
Men när jag kom till mitt ex och han berätta allt.
Bad jag honom ringa upp ida och låta mig höra vad hon sa om allt till honom.
OCh det vet hon själv hur hon sa det.
Men så mkt kan jag säga att det var int något man ville höra när man trodde man var så pass bra vänner att man int gör en sån sak.
Och som du säkert vet, så har hon själv varit med om samma sak.
Så det hon berätta för mig när hon själv var drabbad av samma situation, ville inte jag acceptera dom orden då jag hört och sätt hur hon har tagit det då hon vart utsatt för samma sak.
Där kännde jag att jag aldrig kommer kunna lita på den personen.
Så jag bad na flyga o fara. sen har jag hanterat det dålig och tagit och skrivit saker som pikat om henne osv.

Sen det jag skrivit om Ida i bloggen har int varit av den vättiga sidan.
Och jag kunde ha valt bättre ord.
MEn gjort är gjort.

Ja karma slår tillbaka, men jag är fortfarande inte den som setat här och hittat på massa.
Jag kan ha valt fel ordval, och int menat saker ordagrant.
Och jag stå för det jag gjort.
Jag känner inte att jag är en falsk människa.
JAg hatar folk som ljuger, varför ska då jag ljuga.
(tänk lite längre än att ljuga om att man har bara 1kr medans jag kanske har 2kr)

Nu tycker jag att jag fått fram det som jag gjort fel.
Och att folk borde förstå.
Detta kommer bli mitt sista inlägg om allt detta som hänt.
Det lägger jag bakom mig nu.
Om det kommer fler kommentarer så är det bara för att brusa upp allt åter igen.
Och jag står fast vid att jag int tänker ta upp detta då jag int vill lägga ner energi på detta.

OCh jag tycker också att jag int skrivit så djupt så att Emma eller Ida kan känna sig proviserade igen.
Det är iaf int meningen.

(Jag vet att jag kan ha slarvfel och formulerat konstigt men, men)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: