VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Kanon kul :D

Kategori:Allmänt

Idag var vi på fortet.
Fyfan vad skoj det var, trodde det skulle va massa trångt och jäkligt men det var det inte.
Och Dom hyfsat trånga utrymmerna gav jag mig iaf ett försök på, jag måste ju över vinna klaosofobin, och jag fick bara panik i fängelsehålan XD
MEn jag försökte iaf!

Jag, Fija, Lina och Peter kom tyvärr sisst men vi gick igenom och testade flerst banor haha.
Vi öppnade alla rum och kollade och försökte, vissa gav vi upp på första och vissa testa vi fler gånger.
Tyvärr han vi bara 27 banor av 37. Men vi hade bara 1,5 h på oss då vi kom lite senare än vi skulle.
att vi kom sist är inget vi brydde oss om då vi hade askul hela tiden.

Vi skulle köra en jävla badna som hette spindelmannen tror jag.
Och det var en jävla vägg som luta vi skulle komma upp på.
Den var hal och jag hjälpe alla upp (förutom peter som är as lång och siksakade med sina ben upp hahaha fyfan vad skoj det såg ut=)) och så var det jag kvar, ja det gick ju jävligt bra hahaha.
MEn jag försökte iaf. Int lätt för en tungviktare att lyckas ta sig upp där hahaha.
Har fått en lätt stukning på ena foten tror jag då det gör asont så fort man rör på den.
Fick ont på första misslyckade försöket men jag körde på igen, man är väl ingen jäkla klenis heller XD
Men äh jag överlever.
Man kan nästa ta det som att vi haft ett roligt träningspass hahah.

Så vi har bestämt att vi ska dit igen!
Troligen så bokar teamet det igen, men vi kommer nog köra det privat också =)

Nej nu ska jag nog inta varmt bad så kroppen slutar värka haha!
byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: