VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Jag hoppas!

Kategori:Allmänt

Idag så var jag iväg på praktiken, och de stället verkade inge bra så vi ska försöka hitta nått annat.
Då jag vill testa på något som kan leda till jobb.

Sen idag så ringde min mamma och berätta n´ågon jag absolute inte ville höra!
MEn jag hoppas på allt att dom sätt fel och att det inte är som dom säger!
Finns ingen bättre människa än du! <3

kännde att jag int orka sitta hemma och tänka massor på det där.
Så jag tog och åkte och hälsa på pappa lite.
Sen kom madde över och så fick jag med henne hem till mig =)
hon sover här tills imorgon sen kommer hon och är här över helgen..
Vi har bestämt oss för att grilla och så har vi fixa lite go dricka ;)

Jag vet inte vad du/ni börjar tro, men så som du beskrev och om det är mig du syftar på så är det tyvärr inte så du/ni ser på det, tyvärr.
Jag ville bara ha ett svar, och jag gav svar på hennes frågor, inget mer!
För tror jag enbart frågade 2 frågor, resterande var den andre.
( ja du har nog läst igenom allt så du ser själv =))
Tror absolute int vi har något gemensamt och jag vet hur jag betett mig så jag försöker inget.
Jag är nöjd med vad jag har och behöver inte ha nått mer.
Och skulle aldrig försöka något för att ha en falsk relation ALDRIG.
Jag kan sjunka lågt men då fan inte så jäkla lågt ska du/ni veta ;)


Fixa sig för sängen
bye and GN
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: