VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Igår =)

Kategori:Allmänt

Igår vart det en lyckad grillning och trevliga människor.
Va så kul att se andra sidor av folk man int sätt innan =)

Vissa skulle gått ut på krogen igår, men det var ingen som kom iväg.
Så vart en helkväll här =)
Och vi höll på ett bra tag haha.

Och det var länge sen jag babbla så jäkla mycket.
Känner det på rösten  nu hahah.
Men kul hade jag och alla andra också tror jag.

Är halft död idag, men sånt medföljer ju ;D
Har plocka undan allt, nu är det ba disken och damsuga kvar.
Men jag tror jag tar det sen känner ingen ork alltså hahah.

Lite bilder från igår



Bildrna ligger i huller om buller, men så får det va XD

Jag har sluta ta massor av kort av någon andledning.
MEn det är iaf tur jag fånga lite på bild =)

Måste bättra mig på det iaf, älskar att ha bilder så man kan lägga på minnet då man int har bra minne själv XD

Nej nu ska jag försöka hitta nå skoj att titta på.
byebye
Veronica

Kommentarer

  • John milton säger:

    förstår inte hur du kan vara så falsk!

    du tycker inte ens om fia? skrattretande, att man som människa uttalar sig så illa om andra människor för att sedan umgås med dom.

    läste just emmas blog oxå, och där fjäskar du röv för henne.. och tar på dig hur elakt du bar dig åt, men i din blogg beskyller du Ida S. för att ha manipulerat dig?!? hur kan det komma sig?

    är du ens sann människa?

    jag har följt erat drama allt mellan dig emma ida och jenny en lång tid nu. eller ja nästan från start, det var kul läsning men nu börjar ni nästan gå för långt. vad är det för fel på er tjeer igentligen?

    borde det inte ta slut snart? varför kastar sig alla över en person?

    ni beter er som hyenor som hittat ett as?

    jag hoppas du tar dig i kragen veronica och växupp gör något åt ditt liv istället för att förstöra andras? jag vet att det finns en som mår galet dåligt över vad hon ställt till med, det ser man på hennes inlägg. att ni inte tar er i kragen som vuxna människor och pratar om det istället för att skriva om det i era bloggar?

    av inläggen att dömma var ni 1 tillsammans och att hon låg med ditt x? om jag minns rätt som du hatade och dessutom dumpat gjorde slut på eran vänskap? vare så?

    vart ligger problemet i det?

    snälla veronica sluta nu.

    karma. det kommer slå tillbaka på dig själv!

    2012-03-17 | 22:05:03
  • Emma säger:

    Lilla John eller vad du nu egentligen heter ! Det som är mellan mig och Veronica är mellan oss , jag kan gladeligen säga att jag och Veronica inte tagit några som hemstad dissektioner om detta i min blogg , och om du nu följt våra bloggar så länge så borde du oxå veta vad det är Veronica förklarat och varför hon skriver som hon skriver . Om du nu är en outsider ;) Så gillar du nog drama och varför lägga dig i ett liv som du inte känner till ? Tycker inte du behöver nämna mitt namn , du vet ingenting förutom det ytliga i en blogg ?! Allt kanske bara är ett spel , rysk roulette kanske av hundra inlägg är det ett som stämmer ... Nej nämn inte min namn , och det är inte bara veronicas fel så jag förväntar mig även snaskiga kommentarer i någons annans blogg med ?

    2012-03-17 | 23:48:30
  • Jenny säger:

    Du John, vem är du att nämna mitt namn? Jag har inte blandat mig i något bråk. Ska du nämna mitt namn kan du väl ta kontakt med mig istället!

    2012-03-17 | 23:49:19
    Bloggadress: http://Jennyo21.wordpress.com

Kommentera inlägget här: