VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Helgens Planer!

Kategori:Allmänt

Madde och jag snacka om att vi skulle grilla i morgon och ta några glas.
Sen idag när jag var på KSK saken så berätta Filja att hon var barnledig.
Så jag fick med henne imorn.
Ska bli skoj, bara umgås och snacka massa skoj och blir säkert massa skratt.

Ska även kolla med Stefan om han är sugen på att vara med också.
Sen så får ju vilka som helst komma.
Kanske Filja känner några som vill vara med.
Lite nytt umgänge är aldrig fel.

Så håller just nu på och plockar lite här hemma ska köra en vända med min Damsugare och sen svabba golvet.
För det blir nog inte ute hela natten, och om folk ska komma hit så vill jag ju att det ska se vårdat ut XD
Folk ska inte behöva sitta i min skit lixom :D

Ser fram imot grillningen imorgon.
Var länge sen man planera nått.
Och kul att lära känna nya människor.
Dock är ju inte Fija någon ny för mig men iaf =)

Nej nu ska jag nog fortsätta med att städa lite =)

byebye
Veronica

Skönt att man har fått förklara sig och att yxorna inte längre behövs hållas uppe!
Och utan missförstånd. =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: