VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

=)

Kategori:Allmänt

Denna vecka har varit kanon!
varit på hockey och tyvärr så losa VIK.
MEn jag hoppas dom vinner dagens mach annars så är det rätt så körd för dom!

Sen var jag och sov över hos Oscar.
Han sitter nu helt tokförkyld, och jag är helt frisk :O
Kors i taket att jag kom undan att bli smittad, och jag förstår inte hur jag lyckas.
Kanske har mitt imunförsvar gått och blitt högre? =)
Eller så kanske jag inte ska säga nått kanske börjar smyga sig på min bara för jag är så glad över att int va sjuk, hahah :P
Aja vi hade det iaf mys like always.

Sen har jag varit hos Ronja och Thom.
Massa bus och skratt som alltid.
Whilma ville att jag skulle leka med henne i hennes rum.
När jag gick för att prata med Ronja och Thom kommer hon och säger bestämt och pekar på sitt rum LEK, LEK LEEEEEK!
hahah hon är ju för söt.
OCh vi gick ut och lekte lite på tomten, Vi försökte få sanden i snadlådan att smälta osv. så jag hacka o hacka.
Och Whilma kasta sand utanför hahaha, Så den lilla sanden åkte ut.
Sen så körde jag och Ronja bollkrig, Jäklar satan, Smal vs Fetto är int kul.
Vi flåsa sönder haha, men vi hitta ett sätt att höja kroppsvärmen i kylan iaf :)
Sen så kom thom och samla in alla bollar trodde han skulle lägga undan dom men nej han börja mata alla på mig mongot hahah, så jag rymde upp för trappa men de va ju väldigt dumt.
Han ska få igen i sommar när vi kör vattenbalonger ;)

Sen så åkte jag till pappa igår, Skulle åkt på hockey idag så skulle sova där men de vart inte av.
Så madde och jag färga mitt hår och sen fastna vi på att se på BB Live då dom hade fest, så jag fick sova kvar iaf =)

Och idag har det varit en lung dag =)
Sitter med silver shampoo o balsam och försöker få bort de värsta av de gula =)
Tur så vart det inte orange gul som sist. så nu behöver man inte köra på så mkt, jag som percis hade fått tillbaka mitt mjuka och lena hår igen.
Men de kommer nog tillbaka snart =)

NEj nu ska jag dunka musik och stalka vidare på nätet innan dagens bb avsnitt börjar sen sängen =)

byebye
Veronica

Så mycket bättre utan dig ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: