VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Dop + annat

Kategori:Allmänt

Hejsvejs!

Har inte skrivit på ett tag pga fullt upp.

Börja med att jag skulle hjälpa Ronja och Thom tors-fre.
Jag behövde int hjälpa till så jätte mycket. vart mer bus med Whilmis <3
Och sen grilla vi i med Broberg och My, hos Ronja och Thom.

Sen vart det dop time i lördags.
Jag skulle ju knäppa kort som jag skrev tidigare.
Men jag fick ett mess på morgonen innan jag skulle åka och hjälpa dom i församlingsgården, och i messet så fråga Thom om jag ville bli gudmor.
Så nu har jag fått en till Sötnos till Gudson Lucaz.
Så därför vart det inte så mycket kort tagna.
Eftersom jag fick veta det så inpå då var jag supernervös hahah.
Jag fick hålla i Whilmis och ja hon hade sina tokiga ideer för sig så det gjorde mig bara mer röd i anisktet än valigt hahah.
Men hon är ju söt så man kan int mer än bara le åt hennes bus =)
Efter dopet vart det fika och paket öppning.

Sen efter jag hjälpt dom städa och plocka så åkte jag hem och bytte om.
Sen så åkte jag hem till dom igen, Kännde hur trött jag var man jag vart iaf kvar tills halv 11 på kvällen typ =)
När jag kom hem ville jag fixa mina jäkla FB spel som jag nördar haha, Så jag sätt har med en knänsla av panik för att jag var så trött.
Men när man väl la sig så kunde man så klart inte sova. det är så jäkla typiskt!!!!

Sen på Söndagen så åkte jag ut till pappa.
Vi skulle fixa på tomten och dona.
Jag böärja med att spruta av min skitiga bil. men den ser ju värre ut nu än innan hahah.
Vi hade inga tvättsvampar så jag skulle köpt det igår men glömde det.
Sen så grilla vi var jätte gott som vanligt =)

Sen igår åkte jag til KSK like allways och snacka lite skit med fija och lina.
Och efter det drog jag direkt hem till mamma i V-ås-
Och vi åkte över till momo och fika sen hämta Moa och Moster.
Och den skulle vi åka och Shoppa på det ny öppnade DollarStore som kommit till v-ås =)
Jag shoppa lite på mamma, och sen köpte jag 2 pressenter till Whilma och sen 3Påsk ägg till mina 3 Gudbarn.
Whilma och William fick godis i sinna. Och lucaz har fått ett par sandaler och 2 boddys.
Lucaz fick lite mer då jag bara köpte en dop pressent.
Men jag hade ju helt glömt av att jag skulle köpa mer till han och när jag väl kom på det så hade pengarna tagit slut. Så därför får han mer =)

Sov även över hos mamma tills idag.
Så idag har vi storhandla båda 2.
Och jag kom nyss hem.
Skönt att komma hem. men som alltid så hade vi det trevligt med massor av skratt hahah.

Jag måste fixa in min nytvättade tvätt som står både i hallen o sovrumet.
Ser ut som ett bomnedslag men det fixar jag på 2 min  =)
Sen ska jag hoppa in i en varm dusch innan kvällens tv börjar.

Imorgon blir det v-ås med pappa. Shoppa lite på Dollarstore på honom också hahaha.

Sen i helgen blir det åka till Kista Gallerian med Thom och Ronja.
Vi ska se på 5D bio ;) Får se om det är lika skoj som det skrivs.
Dom ska väl shoppa lite också men jag är bara ute efter bion haha.
Får se om man fyndar någon iaf =) och om pengarna räcker!

Nej nog för detta inlägg.
Ska försöka blogga lite oftare. men nu går det mot varmare tider och jag har fullt upp ;)'

byebye
Veronica

Bilder på min nyblivna Gudson Lucaz







Nu har jag 3 underbara och söta Gudbarn.
Whilma, William och Lucaz <3
3 Ögonstenar jag har att vara stolt över och skryta massor om ;) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: