VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Arosfortet!

Kategori:Allmänt

Tjena hallå!

Idag var det avslut på våran Torsdags grupp som vi kör på ksk.
Tråkigt nog så håller jag med alla andra i gruppen att kommer bli tråkigt utan gruppen.
Men vi får snacka och prata i cafet ist =)
Jag är glad att jag inte hoppade av som jag tänkt på flera gången.
Då denna grup har hjälpt mig så otroligt mycket, och jag är ännu starkare idag i mina svaga sittsar!
Och så klart har man lärt känna 5 nya underbara människor som jag hoppas vi har kontakt med iframtiden.

Sen så hade jag iden med Fija att vi skulle köra en grillkväll med dom.
Kom ju på sisst vi skulle grilla att vi kunde frågat alla.
Men dom hade hunnit gått hem när man väl kom på det. Så vi fick bara med en Marcus =)
Men bättre det, och nästa gång kör vi alla =)

Så efter det så fick vi en pressent av Anette som är "ledaren" på ksk.
Alla fick en varsin bok som var plockad efter ens personlighet.
Jag fick en som hette "lycka att lyckas"
Jag avskyr att läsa böcker. men jag ska väl försöka ge det en chans iaf någon dag =)

Sen efter det körde jag hem Fijus och drog hem och laga mat, sen åkte jag och handla cigg.
Då tog jag en tripp över till Lina och störde henne Fija och Anders i städandet.
Och så klart så erbjöd jagmig att hjälpa till lite så klart.
Kan ju inte bara stå och titta på!
Så en liten hjälpande hand fick dom av mig, och det var ju tur, eftersom jag är längre och då passar perfekt till ställen dom dom int når ;) hahah.

Fick även ett dåligt besked idag!
Jag trode det var lika illa som man hört.
Men det var troligen int så allvaligt iaf.
Men det är så klart att det kommer bli en jobbig prosses som momo kommer gå igenom.
Men vi alla som älskar dig kommer finnas där och stutta dig till 100%
Du är välrdens underbaraste och bästa Mormor man kan ha!
Älskar dig massor och kommer finnas hos dig så gått jag kan <3

Hoppas nu att det går som det ska!
Allt som sker finns så klart risker.
Men jag ska tänka possetivt!
Och allt kommer gå bra, och det har jag gett mig fan på att de ska, då går det så också!


Imorgon blir det upp 8.
Ska åka med KSK gruppen till Arosfortet och ha massa skoj där =)
Jag, Fija, Lina och Peter kör i lag.
Och så klart kommer vi klara det galant ;)
Om inte annat kommer vi ha as skoj tror jag.
Ska försöka att ta kort i morgon!
Så man har lite bilder till minne!
Men jag är ju som jag är och glömmer väl det XD
Får väl ställa alarm! haha

Prata nyss med Stefan i telen, han fick en girig en som försökte ringa honom så han skulle ringa upp sen.
Så jag ska hoppa in i duschen snabbt nu och hoppas j ag hinner ur innan han hör av sig ;)

Nej det var allt för denna gång.
byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: