VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

V-ås

Kategori:

Hejhallå!
 
Satan vad trött jag är idag, känns som om jag inte sovit på flera år. En till arbetsdag sen blir det helg äntligen.
 
Var iväg till Västerås efterjobbet med Brudarna.
Kom nyss hem. 
Har shoppa shoppa lite =)
Vart dock ba linne, nagelack och sen 2 limpor cigg XD
Sen nu har jag precis betalat klart mina räkningar, så nu är de gjort för denna månad.
Och sen rååka jag klicka hem en av mina älskade perfymer som jag inte haft hemma på as länge.
Så imorgon eller nästa vecka kommer min brittan perfym. Luktar så jävla gott!
Bättre att köpa perfym för lite mer pengar än att springa med dessa billiga, dom håller inte länge.
Snart tar min älskade Cherruti (stavning) Slut. Tänkte klicka hem en sån men får bli nästa gång =)
Kan int överleva utan perfym :D gott ska man lukta, synd bara man int får använda det på jobbet, men jag brukar int stinka vad jag hört =)
 
Nej nu funderar jag på om jag ska ta och orka leta fram mitt usb minne!
Tömma det så jag kan skicka iväg det.
Och sen blir det en snabb dusch och hoppa i säng!
 
harregött
Damn Yellow Oink
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: