VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

100 frågor om mig!

Kategori:Allmänt

1. Hur gammal är du om fem år? 27 ;)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? mig själv och fb <3 XD

3. Hur lång är du? 180 ca

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Halva Hamilton!

5. Vem ringde du senast? Päääärni<3

6. Vem ringde dig senast? Päärnii<3

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Kan hämta dig.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, om man bara ska säga nå kort, rRinga om det är massa man ska prata om :P.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? inget av dera, men dom bor på varsit håll sen lång tillbaka!

10. När såg du senast din mamma? Vet inte var ett bra tag sedan

11. Vilken ögonfärg har du? Olika, gröna, blågrå. Dom 2 jag skiftar till

12. När vaknade du i dag? runt 15.00

13. Vilken är din favorit julsång? Last chrismus - Wham

14. Vilken är din favoritplats? har många.

15. Vilken plats föredrar du minst? Vet ej!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?Ingen aning, men dit jag drömmer mig bort till!

17. Vad skrämde dig om natten som barn? att sova ensam! Och att soökena skulle kunna ta mina fötter haha!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När emma och jag diskutera bilder hahaha!

19. Hur stor är din säng? 180 =D

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? det beror på.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 stycken.

23. Hur många landskap har du bott i? 1?

24. Vilka städer har du bott i? Västerås, sala

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor!

26. Är du social? Klart jag är! Men har mina stunder då jag inte är det haha

27. Vilken är din favoritglass? Calippo iaf just nu. ;D

28. Vilken är din favoritefterrätt? Choklad mos ;D ikeas <3

29. Tycker du om kinamat? ÄLSKAR DET!

30. Tycker du om kaffe? hahaha nej!!! har testat på det flera gånger men jag kommer nog aldrig börja dricka det!"

31. Vad dricker du till frukost? oboy, :D

32. Sover du på någon särskild sida? Höger sidan är och förbli min :D men hela sängen kanj ag allt bre ut mig i ibland :)

33. Kan du spela poker? Japp, då jag är uppväxt med det spelet då pappa kör det än varje helg! men inge virare bra är jag hahah

34. Tycker du om att mysa/kela? Bror väl på vem det är med ;) men de är alltid mysigt

35. Är du en beroendemänniska? vad menas?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nix!

37. Vill du ha barn? Ja, det är väl de vi lever för?

38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, liiiiite!

39. Har du någonsin åkt ambulans? nej!

40. Föredrar du havet eller en bassäng? vet ej!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Finns massor jag vill ha!

42. Äger du dyrbara smycken? dyrbart o dyrbart, äger nog bara 2 saker i äkta form, och de är mitt armband och en ring

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Hinner ej med o se tv så mycket, men BB följer jag iaf när det går!

44. Kan du rulla med tungan? nej

45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla mina vänner är roliga på sitt sätt :)

46. Sover du med gosedjur? Nej, kuddarna räcker bra :)

47. Vad har du för ringsignal? Sick puppies - Riptide!

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en toffs!

50. Flirtar du mycket? omedvetet isåfall

51. Kan du byta olja på bilen? vet inte aldrig testat, men kan fylla på ;)

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Japp!

53. Vilken var den senaste boken du läste? Tillsynsingman studiebok! Ej läst klart!

54. Läser du dagstidningen? nix

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nix

56. Dansar du i bilen? alltid!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Abolute rock eller va den heter, alltid den!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Svar på frågorna till en bok

59. När var du i kyrkan senast? 24 mars 2012 på min Gudson Lucaz dop!<3

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? -

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? no idea! Campa mycket som liten så!

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Vet inte,!

63. Vad lyssnar du på just nu? addicted - saving abel

64. Har du varit med i tidningen? japp

65. Vad är det konstigaste du ätit? kotunga!

66. Vem såg dig naken senast? Hemlis ;)

67. Vad är det för färg på din tandborste? rosa

68. Hur imponerar man på dig? Det får man allt lista ut själv! Men stor betydelse är att vara ÄRLIG!

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Håller ofta det för mig själv, men senast ringde jag madde!

70. Har du någon piercing? örat

71. Din största vinst? Donno,!.

72. Civilstånd? Singel!

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook!!! Sen bloggar!

74. Är du fåfäng? Inte direkt!

75. Ångrar du någonting du gjort? nja inget jag kommer på nu!

76. Hur gammal är din pappa? 51

77. Vilket är ditt drömjobb? Vet inte! där jag tjärnar bra antar jag!

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? resa

79. Vad har du haft för husdjur? katt, hund, kanin

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? oj svår fråga! nästa tack!

81. Svär du ofta? ja, alltid !

82. Sverige när det är som bäst? Olika!

83. Kan du åka slalom? Nej!

84. Vad har du ätit i dag? pyttipanna usch!

85. Vad har du för utbildning? ingen.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? ögonen

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? de mesta ahah

88. Vilken är din bästa egenskap? Jag är ärlig, lyssnar gärna, hjälpsamma och ooootroligt trevlig :D

89. Vilken är din sämsta egenskap? Lite väl lat ibland.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? NO IDEA!

91. Saknar du något? ja!

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? japp :)

93. Vad gör dig ledsen? lögner, svek osv osv

94. Vad gör dig glad? Vännerna, mina GUDBARN! O lite annat :)

95. Har du varit gift eller förlovad? Förlovad

96. Vad ska du göra i helgen? Hem till emma, sen hämta kusin i v-ås osv. står i inlägget före detta!

97. Vad är det knasigaste du gjort? Inget är knasigt i mitt liv ;)

98. Vad har du för laster? what?

99. Vem är din förebild? Mig själv!

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Äntligen åka och snacka massa dynga med Emma!


hoppas ni hittat nå smaskigt ;)
Hare gött!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: