VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Trött och tjöööööööt!

Kategori:Allmänt

Usch så trött jag är!
Vaknade inte som planerat idag, men jag tog mig en snabb dusch sen drog jag till Emma.
Vi satt och snacka massa like always. Sen åkte vi iväg en sväng.
Sen när vi kom tillbaka fixade vi i hop lite käk =) Smaskigt gott var det.
Sen hämta vi Miranda, och då vart det full fart i dresas hem =)
Hennes ordval och uttryck kan få en att skratta.
Barn dom är ju för söta ibland =)

Sen fått ett samtal som fick mig att lätta lite!
Skönt att höra att det är nått på gång äntligen!!
men det visar sig!

Nej nu lär jag ta och bädda rent min säng, sedan hoppa ner och försöka sova.
Känner mig så otrolig trött, hoppas jag int gått och blivit smittad av Eric!
Jaja det visar sig!

lär börja plugga i boken också!
Ska försöka hitta en understrycknings penna (stavning)
Så man lättare kan gå tillbaka och läsa om o om o om oom igen =)

Apropå om o om o om igen, så är det enbart bra vid vissa tillfärllen  att tjata.
Men att vissa skriver om samma sak fler gånger är de ju nå fel där uppe. Men det visste vi ju redan =)
Världen är full av tröja idioter, som inte är bra i nått!
Och vi ska inte snacka om hur överfullt det är just denna punkt!

Nej nog om det, Sova var det!
Natti
Veronica

Vet jag skulle lägga upp bilder på mina älskade gudbarn.
Det kommer en bildbom senare ;)
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: