VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Tro sig veta allt!

Kategori:Allmänt

Att vara med om ett svek, är inget som 2 orsakar.
Utan om man blir sviken av någon som man trode man kände. då är det bara en som orsakat det.
Och jag väljer att stöta bort personen.
Men att du väljer att lyssna enbart på enas historia då är det ditt val. Jag garananterar att mer än 50% är bara mytt som du hört av den ena historian!
Men lägg inte näsan i blöt! För en dag säger jag bara!
Du säger att du är bra på att syna? Jo tjena, en dag får du bevis på att du hade helt fel!

Jag har en gräns som snart går över.
Pickar du , så hamrar jag!
Jag fixar så allt blir 1000x värre det kan jag lova!

Så nolla backa!
Det är mitt vänliga tipps till dig från mig!
Och mitt sissta!

Kommentarer

  • anonym säger:

    Helt rätt skrivet. jag har följt din blogg från start och jag förstår dig.

    2012-06-06 | 19:51:28
  • Anonym säger:

    ahaha vem är det som säger att man är två om att bråka? Var det inte hon som knullade ditt ex bakom ryggen på dig (när ni gjort slut) Då är det inte ditt fel ...

    2012-06-07 | 14:29:56

Kommentera inlägget här: