VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Store about the day to day!

Kategori:Allmänt

Hej hallå igen!

Nyss kommit hem från emma.
Satt där och snacka massa med henne och jenny!
vi kom fram till helt sjuka grejer hahahah
jag säger bara OMG om det är så alltså haha.

Åkte till coop innan jag åkte till emma, då såg jag att Ronjus och thom var där.
Så fick krama min älskade Whilmis och heja på älskade lucaz <3
Stog och snacka lite med dom innan.
Ska försöka komma ut till dom snart =)
Så trött på att jag aldrig har pengar eller bensin!!!! Blir så jäkla låst.
Men men.

Köpte fiskekort för iår!
Så nu så är det bara brickan som fattas. SEN NI!
Feting coooolt!
Blir massa kolla sen :D

Undra om man ska ta ocxh lägga sig kanske?
Känner mig as trött men vet att jag inte kommer somna!
ska nog ta mina sömnisar idag, har ju ändå lyckats att somna utan dom 2 dar i rad nu :D
Så duktig jag är wiiiihooo!

Fan undra om man ska ta och stätta ut en "frågestund"!
Har ju så många som är in och kollar min blogg dagligen. Ni lär ju ha nå frågor?
Vill ni att jag gör en frågestund?
Börja kommentera :D

Nej krama kudden var de ja!
Natti
byebye
Veronica
Bjussar på en nytagen bild ;)
Så ni int glömmer hur personen ni förljer ser ut!
shashahsa!
oooooink!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: