VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Sova ut!

Kategori:

Halloj!
 
Precis vaknat typ, och jag känner mig fortfarande galet jäkla trött!
men skönt att jag bara sov till något strax över 13. Förr bruka jag ju kunna sova till 16-18 xD
 
Igår var vi iväg till Enköping, Jag handla lite osv , dom med.
SEn vart det hem grilla och massa mums =)
Vart rätt sen kväll igår, kanske därför man är död fast man sovit så mycket? 
jjaja trevlig var det iaf, och de lär ju göras om =)
 
Nu sitter jag här och har nada o göra!
Kanske ska ta och ta den där jäkla disken så de är gjort!
Och diska allt denna gång kanske är smart XD
 
Pratat lite med Ronja och Thom, Försöker få veta en  dag som passar dom att komma ut,
Men får int riktigt något svar, på just dag. men men dom kanske har mycket att göra så vi får se när vi ses =)
Ser ju iaf thom i morgon på kursen, som äntligen är sissta dagen! YES
 
Nej nu orkar jag int blogga mer
Yellow Oink!
 
Ut och ta en cigg och vakna till
byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: