VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Släkten anfaller

Kategori:

Sånt är livet!
Jag kan inte påstå att jag är ful =) 
Jag är skit vacker, och jag står för det. inget jag kan rå för!
Sen att vissa inte håller med mig då är det väl så. men jag är nått som en viss person påstår sig vara hahah
Inte mitt fel att folk ljuger så illa så man ser det igenom dom.
'Men dom som har mytomani är rätt lätt att genomskåda då dom ljuger om så ovesentliga saker, därför är det då lätt att se!
Och att leka att det är så synd om sig själv är bara patetisk =)
Varför ens börja när man inte pallar, som jag skrivit förr!
 
Sen att man försöker skicka sin släkt på folk för att man själv inte kan klara ut sittsen man satt sig i själv.
ja de är ju ännu mer roligt HAHA
Ska jag ringa min farfar som ligger begravd och be honom försvara mig nu då elleR?
hahaha tillåt mig garva HAHAHA
 
Nej nu ska jag fan sova.
Natti folket!
 
Citat taget från andra, - Klarar du ej av att läsa det som skrivs läs då fan inte! HAHAHA
 
Juste glömde vissa har ju sluta läst, konstigt att folk stör sig på det som skrivs ändå. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: