VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Sikket skit väder!

Kategori:Allmänt

Usch vilket jäkla väder det är ute.
Man får ingen energi att göra något!
Idag sov jag rätt länge, känner mig fortfarande trött.
Hoppas att de släpper snart.

Vet inte riktigt vad jag och madde ska hitta på idag. Kanske blir att ujmgås med the 2 Famous E&J
Vi får väl se vad som sker som sagt.
Ska iaf försöka få i mig nått att käka. eller ska man vara så lat att man åker iväg och köper sig en fläskig Pizza?
Hmm who knows. im a rich bitch and i can do what i want ;) NOT

Har rajta som en idiot idag, får se om man får lika mycket av potten som sisst.
Fett nice när man får ut pengarna på kontot ;) moaggaha
Blir det nog införskaffa sig THE OC boxen eller nått liknande!
Betala av pappa :P jajaj mende löser sig!
Nej nu pallar jag int skriva mer.

Hörs hej :D
Veeronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: