VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Rullar in som de ska!

Kategori:

Tjossan, 
Kollade nyss konton och jag som trodde jag skulle få fett med lite pengar!
MEN hade totalt fel.
Härlig att saker rullar in som dom ska nu jag mår bra nu ;)
Mina planer spricker med andra ord inte. så jäkla härlig!
 
DOCK lär jag vänta på ett papper för att vara helt 100 på att allt är rätt!
Nej nu ska jag dö lite i min soffa och se på filmen Mirror Mirror!
Den verkade fett bra när jag slog iång den igår men jag fick massa annat för mig ;)
 
hare gött hejPA!
Veronica

Kommentarer

  • camilla säger:

    Hej du är det inte dax at lägga ner mot emelie nu. ställ dig framför spegeln själv å ta en tiit på dig du är inte vacker du heller. man ska inte kasta sten när man sitter i glashus själv, jag träffar dig ganska ofta nästa gång vet man inte vad som händer om du och din polar inte lägger av.

    Svar: Vad är det jag ska lägga av med vill jag gärna veta :) Sen när träffar jag någon som heter Camilla? Och ska jag ta detta som ett hot? eller hur vill du lägga upp detta?
    Veronica

    2012-06-26 | 19:20:52
  • Madde säger:

    Du camilla! Emelie har valt själv att lägga sig i emellan Veronica och Ida så varför ska veronica lägga ner? Alla vi som är osams med Ida är irriterade på Emelie bara för att hon lägger sig i och skriver fula pikade blogginlägg KONSTANT för någon månad sen, och att vi då ska vara så omogna. Sen varför skriver du påhopp till Veronica och till och med hotar henne!? hur vuxen är du egentligen eftersom du inte verkar ha alla indianer i båten. Ska fan anmäla det här till polisen, blir en print direkt. Sen kan du ju fråga Emelie vad hennes eller idas kompis sa till en GRAVID TJEJS OFÖDDA BARN!? Ja du kan ju fråga vad hon gjort som gör oss så jävla förbannade! TA REDA PÅ FAKTA INNAN DU ENS ÖPPNAR KÄFTEN ELLER SKRIVER EN JÄVLA RAD. Och vadå att du ser Veronica varje dag, vart brukar du se henne? Skulle vara kul och veta tant Camilla.

    Svar: HALLELUJA!
    Veronica

    2012-06-26 | 20:31:52
  • Emma säger:

    Är detta ett skämt eller vad ? Hur är du funtad Camilla ? Du vet inte ens hälften av vad som hänt eller händer och om du nu har problem med "Veronica" hur fan kommer det sig att du drar in hennes "polare" ? Låt Emelie städa efter sin egen jävla skit !! Ta hand om det som betyder istället för att ödsla tid på lite skit ;) !

    Svar: ARMEN - Sunnes jul :D
    Veronica

    2012-06-26 | 20:38:05
  • Emma säger:

    Är detta ett skämt eller vad ? Hur är du funtad Camilla ? Du vet inte ens hälften av vad som hänt eller händer och om du nu har problem med "Veronica" hur fan kommer det sig att du drar in hennes "polare" ? Låt Emelie städa efter sin egen jävla skit !! Ta hand om det som betyder istället för att ödsla tid på lite skit ;) !

    2012-06-26 | 20:38:13
  • Emelie säger:

    Pikade inlägg? Ja du ni tar åt er precis som jag gör.
    Madde blanda för helvete inte in mig vad som sades om barnet i magen det har jag inte sagt ett skit om!
    Spelar ingen roll va man säger eller skriver så har ni alltid ett dåligt mothugg:) ALLA vet mina inlägg dom har jag printat och haft mig så ja :)

    Svar: Precis lika bra mot hugg som du har "besatt" "mytomani" osv. men vi har mycket fler och våra stämmer dock mer än vad dina gör. du kanske inte ens vet vad hälften av vad du kallar folk betyder. men de är rätt försåtligt att du inte verkar göra då du skriver som du gör!
    Veronica

    2012-06-26 | 21:12:03
  • Emma säger:

    SLUTA PRATA OM MITT BARN !!! FATTAR DU JÄVLIGT ILLA EMELIE ?????

    2012-06-26 | 21:21:29
  • Emelie säger:

    Be dina kompisar sluta nämna ditt barn då för fan! Blanda inte in mig i Idas som hon sagt precis som att man blandar in er när man skriver lägg ner

    2012-06-26 | 21:26:46
  • EMMA säger:

    MINA VÄNNER FÅR NÄMNA MINA BARN ! MEN INTE DU !! Du behöver inte ens lägga ner energi på att nämna dom! Du och dina släktingar kan fara så jävla långt det bara går ni är sjuka i huvudet allihoppa speciellt DU DIN MAMMA OCH DIN SYSTER !! JAG SKITER i att det är ida som sagt det ! Det är DU SOM FORTSÄTTER TA UP DEN DÄR JÄVLA HÄNDELSEN HELA JÄVLA TIDEN !

    2012-06-26 | 21:31:28
  • Anonym säger:

    Jag har inte nämnt DITT barn jag skrev barnet i magen;) jag har inte ens tjatat om det så lägg av ditt jävla psyk

    Svar: Det man kallar andra är man själv ( ditt egna citat)
    Veronica

    2012-06-26 | 21:34:17
  • JÄCLA DUMPUCK ! säger:

    ärdu dum eller spelardu bara ? Skulle itne barnet i min mage vara mitt eller ? Låt mig vara psyk om jag vill ! Din dumma jävla åsna ! Barnet i magen tillhör MIG OCH ERIC . och DU har ingen rätt ATT NÄMNA de. KAN DU KOLLA MED POLISEN OCKSÅ !

    Varför lyssnar du inte bara på ida , och lägger ner ? Varför slutar du inte bry dig ? Vrf slutar inte dina vänner tjalla om våra bloggar , Vrf kan du inte sluta läsa dom ? SLuta prata om mina barn nu ! Och ta det som är relevant ? Vad fanär ditt problem ?

    2012-06-26 | 21:40:27
  • Anonym säger:

    Som sagt psyksjuk kallas detta:) hahahahahaha prata med polisen du:))

    2012-06-26 | 21:50:10
  • Anonym säger:

    Anonym du skriver inte ens vem det är? står du inte för vad du skriver eller? jävla fega hyena!

    2012-06-26 | 22:22:44
  • Madelen Berg säger:

    Skulle skicka i mitt namn

    2012-06-26 | 22:22:57
    Bloggadress: http://madelendsb.blogg.se/
  • Emelie säger:

    Orkade inte skriva mitt namn om
    Och om igen

    Svar: inte hittat komihåg knappen eller? eller bror det på att du kör olika namn vid olika tilfällen? ;)
    Veronica

    2012-06-26 | 22:54:21
  • Emma säger:

    Idiot ! TA PÅ GLASÖGONEN OCH LÄS , kolla med polisen , du får inte nämn dom ! Ehm och ja DET SKA JAG !

    2012-06-27 | 02:36:17

Kommentera inlägget här: