VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Reeeekmaacka!

Kategori:

Tjossan, var ner på soc idag och de sabba min dag!
 
Sen åkte jag hämta emma vi gick runt på stan, sen vidare till Jenny som bjöd på hemmabakad Pizza!
Var skit gott!
Sen så åkte vi hem till Emma igen och sedan ringde farsan,
Och han hämta upp mig för att åka och käka igen XD haha vart en Black an Whit! Så jäkla mums alltså!
Sen så slöppte han av mig hos emma och jag stana bara där en snabbis.
 
För thom kom och hämta mig vid halv sex, då vi skulle till kursen!
Och där satt vi och vänta på polisen som sulle komma men han kom ju inte!
Sala polisen dom är intresserade dom!
jaja. Sen så körde Thom hem mig!
Och då erkände han att läser min blogg XD
Och tyckte att jag inte nämde hans namn så ofta så nu tänkte jag göra det!
Thom thom Thom thom Thom :D
Det är en kul typ det!
 
Och nu så sitter jag här hemma, borde lagt mig för länge sedan, men jag trycker i mig en reeekmacka ist!
Fick lite ångest att jag köpte den n är jag väl börja spekulera i min ekonomi denna månad!
Jag kommer helt ärligt att gå under!
MEN är man glammig så är man!
Köper lyx så får det svida!
 
Nej se på en film och vänta på att sömntablätterna ska värka!
Imorgon är det jobb kl 8 uuuuh!
Natti folk!
 
byebye
Veronica
 
Lek inte mig bitch!
Hitta dina egna uttryck och sluta kopiera mina!
Och du läser inte min blogg?
JO TJENA JOHOSSAN!
MYTT på dig!
looooosaaa!
im good not u. PLZ see it!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: