VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Mina Älskade gudbarn <3

Kategori:Allmänt

Whilma

Du är mitt första gudbarn, kommer i håg när din mamma och pappa frågade mig om jag ville bli gudmor =)
Och jag är glad att jag sa ja!
Du är busungen nr1 och sötare kan man inte bli!
Älskar dig massor Whilmis och kommer alltid att finnas här för dig!<3

Lucaz


Lilla skruttungen lucaz! Finns det någon som kan charma en så med sitt leende som du alltid har =)
Är glad att jag får ta del av att se dig växa upp och kunna finnas där för dig!
Älskar dig massor lilleman <3

William

Har varit med sen vecka 2!
Är så glad att du är min gudson.
Att få finnas där för dig!
Älskar dig Pilijam<3

Att få vara gudmor är helt underbart!
Man funderar på varför man just vart vald =)
Men jag kommer alltid att försöka hålla kontakt och visa att jag finns på något vis!
Vart mina Gudbarn än i världen bor!
Alla 3 har en stor plats i mitt hjärta och det kommer dom alltid att ha!
Tack för att jag får finnas för er! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: