VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Midsommar firandet =)

Kategori:

Sikken midsommar det vart då haha!

Började öppna cider rätt tidigt på dagen, Gick ut med stefan och tog en rök och snacka massa i stekande sol!
Sen så kom jag på att jag behövde käka åt. 
Så han hängde med upp hit och vi fortsatte snacka massa ;) 

Sen så ringde Madde och hon tyckte jag skulle komma till Ängshöjden då Aldén hade fest!
Och alla dricker eller så är folk inte hemma just midsommar, så jag fick ta och traska upp dit!
Galet villket skavsår jag fick av byxorna hahah!
Men de var värt det då man fick en trevlig kväll!

Dom höll på o körde 5 kamp när jag kom dit.
Och dom hade bara 2 kvar.
Det bästa va nog finalen när dom körde nå man ska kasta i glas osv.
Det var då gänget börja blir lite onyktra hahah!

Vi sjöng som bara den!
Då emma hörde när vi sjöng ner till henne, då lär vi fan ha gapa högt alltså!
hahah jaja kör man fullt ut så kör man =)

Sen börja folk rulla hemmåt.
Och jag palla int gå hem så fick slagga hos Aldén.
Vaknade till as mycket, och kunde inte somna om vid 9.
Så jag tog och messade Emma och kolla om jag kunde komma till henne!
Och självklart!
Trippa ner där i bakisloock och bara log hahahah XD

Tänkte jag skulle bara gå dit och snacka lite skit o sen vidare.
Men nej jag kom hem igår natt ifrån henne!
Vart ju en resa till färnebo, sen hem till dom igen och då kom även Erik och Jenny!
MAssa skoj hahaha 

Det var lite som hände på min midsommar,
Var ju som sakt en kanon kul kväll!
Roligare kan man npog int ha tror jag hahah !
Och mitt firande vart ju dubbelt så mycket längre än dom andras, om man tänker så!

Nog om det, Vaknade runt hal 3 idag!
Skönt att få sova ut. men jag känner att jag fortfarande är trött :O

Vet inte vad som sker idag. blir nog bara slöa hella dagen.
Imorgon blir det upp 7.00 Ska till soc och behöver fixa saker innan och sen börjar jag ju jobba 8 varje dag på jobbet så hoppas jag kommer upp =)

Blir city festivalen med Emma o Jenny i veckan ;)
Kanon skoj!
 
NEj nu vet jag int vad jag ska skriva om. Kanske dax att lägga upp lite bilder från festan?

    
    
    
   
Vart en del bilder tagna, men detta var int ens helften av dom jag hade :O 
jaja

ta en dusch nu hörs
byebye
Veronica
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: