VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Lördag!

Kategori:Allmänt

Idag är de lööördag! Har precis plocka i hop all tvätt inför tvätttiden i morgon.
Sen så har jag äntligen dammsugit av och skurat, så nu luktar det så otroligt gott här hemma =)

Känner att det var 100 år sen man fixa sig så snart ska jag ta och fixa till mig lite =)
Ska hem till emma en sväng. Och sen blir det förlja med pääääärni <3 och hämta kenny i v-ås!
Och sen efter det kanske det blir hem till emma igen om dom är vakna och orkar med en :)
Det visar sig!

Imorgon så är det som jag nämnt tvätt time!
Och så är det kurs dag! Hoppas att vi går igenom alla frågor så man fattar nått!
Har läst igenom kap 1-10, tror jag ska dra igenom dom i morgon innan kurs dagen också så kanske något mer fastnar =)

Nej nu vet jag int vad jag ska skriva mer!

byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: