VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Lekparken!

Kategori:Allmänt

Som jag skrev innan så vart det ut och leka i lekparken.
Emma, Jenny, Miranda, Erik, Stefan och William var där!
Massa mys!

Nu när vi gick hem så ville William absolute inte sitta i vagnen utan han skulle vara i min famn Gull ungen!
Påvägen så fick jag en kram, och även en napp puss! Så underbart söt han är. Han börjar ju bli så stor!
När Vi skulle skiljas så vart inte William glad =( Förstår det, jag är ju han Tant VeVe. Och jag komemr ju alltid att finnas för min Gudbarn på ett eller att annan sätt!

Ska försöka att hinna med och träffa honom i morgon iannan kursen börjar.
bara jag inte kommer hem för sent från Emma o Eric i kväll bara :)

Lite bilder från idag!


Miranda bjuder "Wilman" på kakor :) Så sött!


Sen så bör man dricka lite vatten tyckte Miranda *:)


Gunga på är jätte kul tycker Miranda :)


Här var det något som var otrolig kul, för båda skratta!

Pga att jag har klippt bort ansiket på det enabarnet är pga att jag ej får lägga ut bilder för han mamma!
Tråkigt att jag inte får visa upp min Gudson!
Då jag Vill visa hur stolt jag är, men folk tror jag är besatt pga att jag lägger upp bilder!


Nu blir det laga lite mat, Kanske baka lite kladdisar =)
Hörs hej
Veronica

Kommentarer

  • emma säger:

    Ja baka :) JAG VILL HA KAKA !!!

    2012-06-09 | 18:54:14
  • Veronica Tha Blogger säger:

    Okiiiiiijdå =))

    2012-06-09 | 19:25:38

Kommentera inlägget här: