VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Lång ledigt

Kategori:

Hejsan hoppsan!

Galet coolt nu när jag logga in på blogg.se!
Dom har gjort om hela skiten helt sinnes, så nu lär jag spana runt som bara den och kolla va de är för skoj här!
Och dom har fixat så man kan svara på kommentarer nu under kommentaren!
Så jäkla bra, har skrivit till dom ett antal gånger att dom ska fixa det. och äntligen är det här :D
Så nu slipper man skapa massa onödiga inlägg för att svara på folk =)
Så nu får ni hålla koll på de inlägget ni vill mig något, för att se svaret ;)
Vet ej om man har så man kan klicka i Följa kommenart osv..
jaja =)

Idag var som sagt sissta jobb dagen för denna vecka. 
Så härligt.
Och idag har jag fan käka enbart sallad till käk XD
Så 2 stora fulla saladsburkar har jag proppa i mig, och fyfan så gott de är =)
Säger ju det detta kommer sluta kanon bra :D
Bara denna jäkla dricka som ska väck! men man kan ju inte ta allt i samma veva för då kolapsar ju allt ist =)

Kom precis hem från Ängshagen!
Vi snacka massa, moffa salad, fika. snacka ännu mer. Och sen skulle vi si klart Hamilton filmen!
Och de gick ju så där!
Emma, Eric och disel somna efter några minuet, så jag satt där själv och försökte att inte somna och se klart filmen!
Den var ju sååå bra. Hoppas de kommer fler av den!

Var även på kurs idag innan besöket på ängshagen.
Och det var hur slapps som helst idag. Då Thom och jag hade gjort dom flesta frågorna och redan påbörjat för nästa träff.
Så detta blir kanonbra.
Nästa träff är på måndag och då ska länsman vara med och prata massor!
Får se hur mycket energi om lägger ner på detta, och vilket sammarbeta man kommer ha med dom!
Hoppas på bra då det behövs!

Nej om man kanske skulle ta och inta min älskade säng och somna till repiten på SkildaVärldar kanske =)
Imorgon sker inte så mycket, blir nog hemma stor del av dagen helt alone!
Hoppas inga busar passar på att plocka mig =(
Naaajdå bara driver!

Men natti natt
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: