VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Hoppla! felbi fleext

Kategori:Allmänt

Kursens första timmar.
Det var helt ok. Trodde dock att vi inte skulle va så "många".
Och när vi väl börja gå igenom boken och börja med första stycket, så tänkte jag vafan. hur ska jag klara detta.
Fatta ju knappt helften av vad som stog, och vad sakerna det stog om var ens.
Men detta fixar jag nog.
Lär ju börja läsa!
Ska nog köra så att jag lägger mig och läser innan jag ska somna osv.
Så jag hinner gå igenom det fler en en gång.

Mycket som sker just nu!
Men ett gått skratt förlänger fan livet!
Jag må leva länge hahaha.
Vaknade till i morse. Såg att jag messat i sömnen hahahaha
Och den lilla "meningen" var så renskriven men helt ologisk att hitta någon koppling till!
Så ursäkta för "Hej sa felbi fleext"!
det var inte med mening att det skulle skickas, då jag gjorde det i sömnen ahah =)
För så tidigt som de va skickat så tidigt är jag då inte vaken kan jag ju säga xD

Ska ta och inte mina natte godisar och sen försöka somna!
Imorgon ringer kl 10.00 och jag ska försöka komma upp då.
Blir dra hem till Emma direkt jag vakna till!
ska bli intressant vad som sker i morgon :)

Nej natti!
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: