VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

GAAAAH

Kategori:Allmänt

Orka vara ett pykfall?! Bete er föfan!
Helt sinnes sjukt!
Finns ett hem för just den typen boa ner där ist!
Blir så arg på hur vissa kan betee sig serigöst =O
Återigen så kommer myttomani fram.
Jag visar NOLL respect mot folk som LJUGER helt medvetet!
Folk som ljuger i alla olika fromer i dom flesta fallen!
SHIT galet svårt att hålla sig till sanning här i livet eller?
NEJ då jag int lever ett liv som är byggt på lögner TACK OCH LOV!
Men jag är ju iaf en normalmänniska som inte lider av varken pykiska störningar eller myttomani!
usch usch usch usch!
Synd vissa drabbas då folk int sitter där dom borde!

Nu ska jag sova!
Natti läsarna!
Veronica!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jadu vissa människor kommer man aldrig förstå sig på! Bara le ;) PppOoosen!

    2012-06-06 | 11:46:06
    Bloggadress: http://Jennyo21.wordpress.com
  • Lejla säger:

    Är det Emelie eller Ida du menar???Ida är ju solklart just för att du skriver som du gör!!Skulle inte heller vara vän med dom

    Om jag fick välja.....ingen av dom kan ju ens ta hand om sina egna barn....

    2012-06-06 | 19:54:42

Kommentera inlägget här: