VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Förpesstar min omgivning!

Kategori:Allmänt

Jag säger fanbara suck suck suck!
Asså jag förstår inte hur vissa kan resonera!
Jag kan inte åka och hälsa på utan att behöva höra mig för om vissa personer är där eller inte!
Det är fan illa!
Vet att man ska respectera om någon har besök, men just detta besök som pappa har nu recpskterar jag FAN  INTE!
JAg hatar den äckliga familjen! Dom är såna jävla snyltare och hyklare.
Utnyttjar folk till full pott. Och är så duktiga på att klanka ner så fort dom inte får som dom vill.
Det är äckligt. Sen vet dom inte vad ordspråket Ge och ta betyder. dom kör bara på ta ta ta ta_!

Och tyvärr så står detta på papper att vi är släkt!
Men för mig kallar jag dom fan inte släkt!
Jag har en jäkla stor släkt på pappas sida, men jag räknar inte ens med helften av dom!
och det bror på att dom jag har kontakt med och umgås med det är dom ända som har nått innanför pannbenet!
Dom andra kan man bara kasta bort ärligt talat!

Nog om detta.
Sitter här och försökt läsa mina jäkla kurs bok, men jag fattar inget!
Och för att jag ska kunna plugga med Thom lär jag fixa bensin så jag antingen kan ta mig till dom eller pappa.
Men pappa kan jag ju så klart inte åka till då jag precis skrivit ang det!
Och jag kommer int klara att plugga så mycket, på så kort tid ensam!
Då jag sitter här med dyseleksi som många vet om! Tror inte ens jag stavar dyseleksi rätt XD
Så jag hoppas att de löser sig annars lär jag nog hoppa av.
Men risken är väl stor då min pappa lägger ner tid på monolida mäniskor som tar plats så en annan inte ens kan hälsa på ist!
illa de där alltså!

Sitter här med ett halft packet cigg också och denna gång har jag fan inte nå pant alltså =(
Fattig människa, xD
Men att röka är en onödigutgift. men jag blir int gladare som person om jag sitter utan cigg!
men men de löser sig väl på nå vis eller så blir det ett helvete!

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv =(
buhu!
hahahah

ByeBye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: