VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Fixelifix!

Kategori:

Tjääääna!
Nyss kommit hem från Emma o Eric!
Jenny och conny var också där. Jenny fick stora äran att färga mitt hår!
Valde att köpa silverfärg denna gång och jag tror mitt mål är nått! Kommer fortsätta med denna färg!
Dock han inte hon klippa mitt hår men det får kanske ske i veckan om hon har tid =)
Så man får nytt och nice hår till sommaren!
Vill ju inte se ut som en annan troll !

Så jag har precis fönat håret och borsta det.
Resultatet vart detta
 
Bilden vart inte direkt bra, visar inte hur det ser ut i verkligalivet :P Och så losa jag batteri så jag kunde inte försöka ta nått bättre. Få se om jag får bättre blid någon annan dag!
Men nu är mitt hår näst intill snövitt! Som då int syns på bilden.
Men som det ser ut nu förutom silver shampoot som färga av sig lite haha.
Få se hur det ser ut i morgon. 
Då blir det fullt fix. så kommer ut någon ny bild på mig då troligen!

Nej nu ska jag nog inta min härliga stora säng.
Försöka få sova ut i  morgon.
Tror jag ska lägga mobilen i ett annat rum då jag verkar vakna av lilla minsta SUCK!
 
Jaja Hoppas alla får en trevlig midsommar, jag ska iaf föröka ha det
heybye
Veronica

Kommentarer

  • madde säger:

    Du borde köpa silver färg istället för blekning eftersom du vill ha silver/grå/platineblond så tror jag det är bättre sen skonsammare för håret såklart! :)

    2012-06-22 | 01:32:38
  • madde säger:

    Du borde köpa silver färg istället för blekning eftersom du vill ha silver/grå/platineblond så tror jag det är bättre sen skonsammare för håret såklart! :)

    Svar: Just det jag gjorde lilla söta rara älskade kusin =) Den var otroligt mycket bättre! :D
    Veronica

    2012-06-22 | 01:32:38

Kommentera inlägget här: