VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Det mesta regnar bort!

Kategori:

Hejsan hoppas, blir ett snabbt kortis inlägg nu!
kl ringde 07 bara för att jag ska börja gå upp så varje dag nu.
Snacka om trött jag var när jag vakna, dock ställde jag om kl till 08 hahah men iaf!
 
Värdens tråkvärlder är vad det är idag.
Vart tog våran sommar vägen?
Visst är de dock skönt att det inte är 40 grader varmt ute så man får panik för man svettas som en tok, men lite varmare kan det väl ändå bli ?
 
jaja, ska snart ut i vädret och åka ner till soc.
Sedan hämta E&J för att dra ner på stan!
Måste hämta hem lite pappar från försäkringskassan så jag slipper åka ner varje gång jag ska ansöka!
 
senare idag blir de kurs, och snacka med Polisen.
Skönt att det bara är denna sen en till så är man klar!
Slipper man ha det och tänka på när man har semester.
 
Nej ut i skit vädret
byebye
Veronica
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: