VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Dagen innan midsommar!

Kategori:

Idag så ringde mobilen runt 9, jag tänkte nej vadfan orkar inte!
Hade på vibrattonrn bara och sen låg den på golvet, och ändå vakna jag! SUCK!
strax innan 10 så ringer det på min dörr. vem tror ni står där? Jo farsan !!!
Så det var aju bara att kliva upp och släppa in honom!
Han kom hit med det dom hade köpt på båten åt mig! 
Tack så mycket Pappa och Brorsan <3

Sen så skulle pappa åka runt i ALLA matbutiker förutom coop!
För att dom har ju billigt av vissa saker på olika butiker!
Självklart så snålshoppa jag med pappa fast jag fått pengar av min mormor<3
MEN min platta energi dricka tiggde jag inte åt mig utan det var pappa som ba - Vill du ha en sån!
Och så klart säger man inte nej!
Min pappa är alltid imot mig när jag vill ha Energi dricka, eller när jag kommer med en i handen, då bara suckar han till. Så min pappa har lite dubbelmoral allt ;)
Så länge man har bra dubbelmoral så är det ok!

Så nu har jag fixat virke till spriten :D
Så vart är festen i morgon ?
För jag tänker fan inte vara nykter på midsommar!
Har sagt det till mig själv, att alla högtider ska alkoholintag inta!
Då jag inte drack alls mycket för nått år sedan, och inte left klart livet!
Så då ska jag fan göra det nu!

Var Emma och Eric kom förbi på parkeringen.
Skulle ner och hämta en sak. Så nu ska jag se klart min film och sen blir det nog fixa disken och städa lite här hemma!
Kan ju inte se ut som skit hur länge som helst XD
Och jag har ju ändå inget att göra förren om några timmar, då jag ska Hem till Dabbel E och hjälpa dom lite och bara umgås och snacka massa gojs like always!

Nej nogbloggat nu
Höres byebye
Veronica!
 
I'm the only one of my kind! Nobody can be like me, Because I'm special and you will never be good as I! How hard you try!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: