VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Bring it!

Kategori:

Jå jäkla komiskt att du lägger upp vissa kommentarer bara! 
Det är bara mer bekräftelse på att man synat dig totalt!
Varför kan inte en männsika som lägger sig i och påstår en massa, stå för det?
Tycker jag är så jävla konstigt, men över internet så är ju endel så mycket "tuffare" och vågar vråla ut massa dynga!
vad är det du försöker vinna med att leka någon du inte ens klara av att vara?
Så PATETISKT tycker jag :D
 
Ta och kamma dig och lev det liv du pallar ist!
Det är du som satt dig i denna sisst OINK.
Men jag tycker du gick in i något du inte ens hade helften aning om ens.
Men like i said befor, jag var där också. Men du är steget värre tamefan =)
Och jag stog för allt, därför jag kan kalla mig bra och inte du ;)
 
Och du vet vart alla du stör dig på bor varför inte komma och ta reda på sanningen ist för att sitta och hitta på dina egna historier här?
NEJ du BRYDE dig inte var det ja!
SORRY JAG GLÖM DE!
 
nej natti!
byebye
Veronica

Kommentarer

  • mats säger:

    28 sf

    2012-06-25 | 23:11:09

Kommentera inlägget här: