VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Arlanda!

Kategori:

Hejhallå!
 
Vart en senare kväll än vad jag tänkte mig igår, då en liten myttoman hade mycket att säga!
Alltså jag har ju förstålse till en viss grad när det gäller mytomaner då jag har varit med om folk som har det förr.
Men när man ska till och sitta o ljuga om vad jag och minna kära bästa vänner kallar denna människa då är det fan illa. iaf när det gäller det personen skrivit.
Och så klart så är folk blåögda, kanske för att dom lider av mytomani också eller?
 
Men jag fick ju en vacker kommentar innan allt annat satte igång och jag väntar fortfarande på svar!
Och även det den personen skulle göra nästa gång den såg mig!
Är så otroligt nyfiken på vad som sker, jag älskar överaskningar.
Men tråkigt att dom går på någon pga att dom tror på lögner som sägs =)
Men det är ju inte första gången någon i dens närhet säger vissa "hotande" saker.
Men jag är ju int den som blir rädd direkt =)
 
sen en sak till, Tråkigt att man låser sin blogg, när man ska skriva saker! Varför inte ha den öppen och bara stå för det?
Se på min blogg, tror jag raderat max 2 inlägg och det är ett som inte ens handlar om vad jag står för.
Resten är kvar och man kan gärna gå längre tillbaka och läsa om ni är intresserade av att se vad jag har åsikter om 
Så stå för det du säger, livet blir så mycket lättare, om du har saker du tycker att folk ytterar sig om, och att man är rädd för konsikvenserna som sker när man säger det, då håller man truten!
För enligt vad folk säger så är det inlägg som raderas när bloggar öppnas, men det är som sagt rykten inget jag kan konstatera att det är sant!
Det är min åsikt.
Men smartaste sättet är att man först kollar upp faktat om det man har åsikt om och sedan uttalar sig.
Kan säga det av egen erfarenhet då Emma vart TOTALT missbedömd av mig, bara för att jag inte tog upp tex luren och ringde och fråga ut henne.
Så jag körde på eget race och gafflade om saker som varit osanna, men jag är inte felfri kan inte påstå det, och tror inte jag påstått det heller faktiskt?
Inte hela mig menar jag då. jag är precis som jag är och sånt är livet =) Men jag godtar mig som människa och är glad för att vara den jag är.
 
Nog om detta just nu!
 
Idag så har jag vart på jobbet, åkte dit en halvtimme innan då jag behövde gå en timme innan jag sluta.
Skulle göra lite ärenden och sedan köra min bror till Arlanda med farsan.
Han ska åka ner till Thailand den muppen! 
i 3 HELA veckor. sedan så åker han igen mot hösten.
Jag vill fan också åka utomlands. Tråkigt men det kommer den dagen det också!
 
Och påväg mot arlanda så köpte farsan en hel platta jordgubbar, Fyfan vad goda dom var alltså. helt jäkla perfekta. Så satt och smaska gubbar hela vägen.
Sen när vi lämnat av brorsan så åkte vi till Karlssons, och det stället är fan inte ett dugg billigt! Försökte få min farsa att köpa en wanabe onepice! men nej, tror han vill att jag ska ha en äkta ist ;) få se vad framtiden visar.
Sen så körde han hem mig.
Då tog jag och sprang upp med allt jag fått på vägen.
Och sedan tog jag och åkte över direkt till Jenny och Conny.
Bjöd dom på Gubbar grädda och sen asgoda marabou kakor (stavning)
Efter mycket prata och annat, så tog vi bilarna och rulla hem till Emma och Eric.
Emma o Eric var ju även hos Jenny o Conny =) Sen Jennys kusin.
Och nu håller Jenny på att laga käk vi snart ska äta.
Medans lata jag sitter och bloggar hahaha.
Men ska nog runda av nu och sedan hjälpa henne om hon behöver lite hjälp. Men tror hon klarar sig bra, och hennes mat är mums XD 
 
Lär ju typ bara käka och sen åka hem,
Kl ringer ju 07.00 usch suck pust =(
Gnuggar mig redan i ögonen och gäspar, men så är det i arbetslivet!
 
Juste kom på en till sak jag bara månste nämna.
Har hört nu av 2 personer (som jag int direkt är älskad av) påstå att jag är besatt.
Och visst det ena har jag lagt bakom ryggen.
Men att påstå att någon är besatt för att den följer ens öppna blogg är väl lite väl roligt hahaha.
Jag är isåfall tok besatt av Kissie och Jockiboi som jag går in på dagligen och läser, och det är inte bara en gång per dag jag kollar in deras bloggar kan jag lova.
För jag tycker inte att man kan kalla någon det, Då man borde vara gald att folk ens tittar in på deras bloggar.
Jag har ju en hel del som kolla in min, kanske ska börja skriva till folk att dom är besatta!
Nej det skulle jag aldrig göra, bara kul att folk tycker mitt liv är intressant att läsa om. Eller vad det dom nu är ute efter. Tråkigt bara att så få kommenterar. men men dom yttrar väl sig om dom känner fört =)
Precis som jag!
men men vissa är som dom är och kommer inte på något bättre!
 
Nej nu lär jag fan sluta skriva, folk lär ju inte orka läsa allt hahaha.
hade gött hejpa!
Veronica
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: