VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

ÅÅH happy daaay!

Kategori:Allmänt

Idag har det varit full rulle hela dagen, typ!
Kom hem sent igår och ställde därför kl på 13!
10 min innan kl ringer får jag ett smtal och det var bara upp direkt och ta en snabb dusch fixa sig och dra iväg!

Vart i väg och och byta bil och köra turbo ;)
Sen till ett ställe, sen när vi var klara där åka till nästa, och sedan byta bil
Sen åka hem och hoppa in i pappas bil som stog och vänta på mig.
sen drog vi mot v-ås
Hämtade upp min kusin moa, sedan vidare till Dollarstore!
Påväg till dollar, så ringer Pillijam mig och snackar på massor<3
Gull ungen.
Sen efter dollar, vidare till mormor, för att äta middag och sen köra ner pappa till hamnen för han skulle fiska, och då drog jag och moa hem till mormor och satt där och prata en massa, och vid 20,30 ringer pappa och då vart det åka och hämta honom, sen kör hem kusin.
Sen vidare till sala.
Tur som vi hade så fastnade vi ej i poliskontrollen som stog där. Tror dom hade problem med en som dom redan vinkat in.
Vi åkte för bi åkrahallen för att handla lite, Fick 2 sallads bunkar fulll med massor av sallad. Min middag i morgon <3

Sen när pappa lämnat mig så packa jag in allt i min bil och drog direkt hem till Emma, där jenny även också var :)
Vart massor av prat osv like always.
Dock hade jag sprängande huvudvärk så var kankse inte den roligaste idag.
Tur så har huvudväken lagt sig lite, men jag kan inte somna.
Tror jag börjar bli förkyld eller något.
Känner mig extremt hängig, får se hur jag känner mig i morgon när kl ringar.
Om jag nu kan somna snart!
Blir troligen hemma, men jag får som sagt se.
Kan ju bara vara nått just nu som försvinner med lite sömn _:)
Får vi hoppas!

Imorgon kommer troligen mitt Skildavärldar volym 6 hem :D
Så om man blir hemma har jag iaf något att roa mig med.
Har ju somnat med volym 5 i snart en vecka, så jag börjar tröttna, och kan snart den helt utantill hahah

På torsdag blir det roadtripp med girlsen ;)
Shoppa shoppa!
Ska bli skoj fast dock jag inte ska handla då :P
Men dagen bjuder nog på massa skoj iaf!

Nej om man kanske ska ta och ge sig på att lägga sig igen.
Nu har jag iaf tagit mina sömntablätter, så nu kanske jag somnar iaf innom 2h! SUCK!

Jajaj, Natti på er
Veronica

Precis som en fejk tavla tex, Är man inte något proffs, kan man inte se att det är fejk från början!
Men som allt annant, så synas det som inte är äkta en vacker dag!
Ju längre tiden går ju djupare sår blir det!
Men tar man inte vissa ord på allvar och låter sig förblindas, då har man bara sig själv att skylla!
Men jag kommer skratta glatt, För historigen kommer upprepa sig tills de sissta andetaget är taget!
Men att spela spelet och sätta sig i en onödig sitts, gör det bara värre i framtiden!
Tur man bara står utanför och skrattar åt det, ist för att vara en pjäs i spelets äckliga spel!
Men vissa föds utan dom bra sakerna som behövs för att skapa sig ett bra och vättigt liv!
Läs, se, lär.
Skapa inte mer än vad du själv klarar av.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: