VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Underbar dag<3

Kategori:

 
Världens Finaste Underbaraste GudDotter Whilma <3
 
 
Hejsan hoppasn.
Heldag ute i möklinta, Jag och ronja satt och snacka massa innan Thom kom hem.
Skönt att få snacka ut lite och spekulera i tankar man har osv.
Tänk att vi varit vänner så pass länge, och vi har kunnat varit ifrån varan och int behövs ha kontakt hela tiden, och är fortfarande så bra vänner = ) Det är sann vänskap <3
 
När thom kom hem så börja vi grilla. Vart mumsit gott!
Sen så satte vi oss ute på altan och kolla på barnen när dom bada poolen.
Och vi började smått att kasta vatten på varan sen så vart det fullt vatten krig mellan mig och ronja hahahah.
jag höll på att göra face plant. Då en bärda paja när jag kuta XD Vet att jag är tjock men Thom berätta att plankan var redan sprucken xD så vi fick oss ett gott skratt iaf.
Och dyblöda vart vi båda hahaha. Tur att jag inte hade tjock tröjjan på mig så jag hade den torr.
Sen fick jag låna byxer.
 
Vi bestämde att vi kanske skulle boka in fredag om det inte kommer något viktigt i mellan.
Så ska jag ta och sova kvar där. Ska bli helmysigt.
Ta någon cider och bara chilla.
Kanske åka och bada som Thom ville idag, Öä'r iaf ha massa pakning då ett vatten krig som idag kan bryta ut hahaha. då kan vad som helst hända XD
Få hoppas att det inte kommer nått ivägen =)
Så slipper även Thom tjata om att jag ska stanna kvar! hahah
KAn vi bygga klart det där puzzlet som vi höll på med förragången!
 
Nej kl ringer snart, lär sova!
Batra 4 dagars arbete sen SEMESTER!!!! Så jäkla skönt!
Fick ingen bra bild på gullungen lucaz däeför bjöd jag bara på Whilmis =)
Ingen har lika fina och underbara gudbarn som mina <3 Så stolt!
 
Natti
Veronica tha OINK!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: