VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Under bar dag!

Kategori:

Hejhallå.
 
Idag bnär jag vakna kom jag på att jag ej jobbar måndagar så jag börjar tisdag, könns lite lättnad.
 
Har precis varit och handlad de jag kunnat denna månad.
Fyllt på både tvätt och städ artiklar :) Så nu räcker det ett bra tag.
 
Var på toa och fixa såna där lukt och renar grejs i toan. och när jag skulle spola då small åskan.
Tror fan jag skulle skita på mig. Trodde nämligen att det var toan som lät så xD sen konstatera jag att de va bara åskan.
Så nu öser det ner massa regn, och jag väntar på mer åska.
Ska snart ut på balkongen och hoppas på och få hörra lite skallrande rutor hihi.
 
Finns inge underbarare väder än åska!
 
byebey
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: