VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Tisdag!

Kategori:

Tjabba hejsan.
 
Kom precis hem, Känner mig helt jäkla död alltså!
Började jobbet 8 som vanligt, kom dit fick höra att vi skulle ner till minigolfen och spela.
Jag tänkte å vad kul, när vi väl var där tänkte jag bara NEJ NEJ NEJ inge mer värme!
Hade nämligen fliströja och linne under, sen mjukisar, så jag svättades ju fan sönder.
Är sån som helst inte går utan tjocktröja, men sen att jag hade flis uscha mig.
 
Men jag spela och svättades, var jätte skoj. Tror inte jag pratat så mycket med mina arbetskamrater som jag gjorde på banan =) Skoj att skämta till det när dom slår lite fel och får många slag hihi. Jag kom ju då 6a hahah tror jag. Så jag vill inte påstå att jag är nå bra :D Men golfen är ju en sak att roa sig och spela för skoj skull.
 
Sen så drog jag rakavägen hem till Emma för att prata lite om nått skoj vi fick höra XD
Ja vad säger man, jag fick mig ett gott skratt iaf!
Sånt är livet när folk beteer sig som dom gör. Vissa ändrar sig aldrig! 
Bara se när rästen märker det då.
En påstår sig göra det, men gång på gång så ser man motsatten, illa att behöva ljuga för mig! Jag bossar inte över någon, jag låter folk tycka vad dom vill. men bara man accepterar vad jag tycker.
Så vi får väl se vad personen säger nästagång man ses! SUCK!
 
Nej nu ska jag ta och se på Crazy Beautiful. Skrev om en film jag skulle leta efter, och det var denna. Hoppas nu den är lika bra som den verka =)
Sen efter filmen ska jag ringa määädi<3
Sen ta mig en dusch och sova! hoppas bara jag ej somnar till filmen nu bara XD
 
Hörs hej!
Veronica
 
Sötnosen får stå för dagens bild också =) <3
 
 

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Den filmen är riiiiktigt bra :)

    Svar: SKOJA inte att den var bra :D den kan man fan se om XD
    Veronica

    2012-07-03 | 16:46:46
    Bloggadress: http://Jennyo21.wordpress.com

Kommentera inlägget här: