VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Svamp o Järndammen

Kategori:

Hej hallå har varit dålig på att uppdatera, men bror på att jag inte orkat och att jaghaft annat för mig :)
 
Moa var här i några dagar som ni såker vet, 
Vi har inte gjort något spciellt direkt, men det har varit kul att ha henne här.
 
I tisdags så åkte vi ut till pappa för att fira henne, 
Vi hade tråkigt så vi åkte med pappa ut och kolla till båte, men det vart inte så mycket kolla båt, vi tog och hitta svamp ist.
Så vi bestämde oss för att åka och leta mer :)
Och vi hitta lite till iaf, även smultron!
Sen efeter ett tag så tog jag o åkte till järndammen en snabbis, hade bara med mig 1 drag, och det lyckades jag dra av efter andra kastet :) men men så är det.
Eric hade iaf fått 2 fina bågar. den dagen.
 
Sen igår så kom mormor och moster, vi tog och kolla lite på stan, sen käkade vi.
Pappa kom även hit och käka.
Efter vi käkat o kolla på stan följde dom med mig hem, Vart bara här en snabbis sen så körde jag ner dom på stan.
Deras buss skulle gå 2.
 
Så pappa och jag drog och fiska vi då.
Började ös regna när vi var på åkrahallen,
Men det försvann när man kom iväg en bit, Så när vi väl va där så var det fint väder, men det mulna på rätt snabbt.
Vart åska, massa muller och regn :) Hur jäkla nice som hellst :D
 
Dock var det ej så nice för Mormor, Moser oc h Moa för bussen gick inte 2 så dom fick stå där till 3 och det vart mitt i ovädret. Men dom ringde inte så då fick dom väl stå där :) hihi
 
Sen så kom Erik, Eric ,Emma och Miranda.
Dom börja fiska och Emma fick den första, Senare efeter ett tag så fick Eric den andra,
2 riktigt fina fiskar faktiskt.
Vart lite Grillning och svamp plock.
Hitta iaf så de vart något stek med svamp.
Och vi tog och traska runt det där stället jag och Emma,
var ju till en början en traktorväga som man kunnde gå på, sen vart det bara att kliva ut i riktiga skogen xD 
Jag som får sån panik att gå där jag inte vet om det är hål eller ormar o vadfan allt som kan finnas där.
usch usch men det var bra träning att försöka få bort de xD
Sen även bra för kroppen hahaha, skogs promenader är väll de bästa =)
 
Kom hem rätt sen, där runt 12-1 på natten tror jag.
Då kan jag säga att jag var riktigt trött, 
Men när jag väl kom hem så kunnde jag inte sova, Jag låg och vred o vände.
Ju mer jag gör ju svårare blir det, fattar inte helt sjukt ju :O
Och så har jag vaknat till till och från, det är så drygt.
Men det är bara för att jag lyckades tillslut att somna utan sömnisar så då såver jag dåligt ist.
Men jag är ändå ledig så varför ska jag ta sömnisar då när det ej spelar roll när jag går upp osv.
Knakse dom även hjälper lite mer när jag börjar ta dom regelbundet igen :)
 
Nej nu kanske jag ska avrunda,
Lär försöka hitta på nått o käka dör av hunger XD
 
Få se vad dagen hittar på, 
ska skriva till mäddi och se vad hon gör om hon ville ses enn snabbis eller inte.
Har tagit lite pics också men orkar inte lägga in dom nu, Har inte lagt upp på fb än så dom kanske kommer in på bloggen senare :) 
 
hare hej hej
Veronica
 
Varför köra helt olika historier till varje person du pratar med.

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Vem säger olika

    Svar: Finns en hel del som kör olika historier, syftar inte på någon speciell bara trött på att se sånt ske :)
    Veronica

    2012-07-19 | 19:49:51

Kommentera inlägget här: