VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Strålande soooool

Kategori:

Tjenixen.
 
Idag har det varit helt underbart väder, dock har jag varit helt fel klädd. men bara bra att man vänjer kroppen då det säkert blir as varmt snart.
Går ju inte att klä av sig skinnet direkt.
Så imorgon ska jag planera att ta på mig andra kläder, men då är det säkert skit väder hahaha.
 
Var på jobbet idag som vanligt, Testa på virka hahaha gammling.se Nej då.
Det var as skoj! Jag ska kolla om dom kan kopiera 2 ritningar, så ska jag ta och göra lite här hemma =)
Håller på med 2 bäbis skor. Få se hur dom blir. Började rätt sent idag med att testa virka, så kanske kommer någon vart i morgon med det.
 
Idag efter jobbet så vart det åka mot färnebo.
Tog och grilla lite med pappa min, men tyvärr vart det misslyckat då jag köpte rebenspjäll -.- Trode det var kött.
Då tänker ni säkert hur kan man inte se skillnaden, ja jag höll på att dö i affären och kännde mig allmänt stressad, utan någon andledning men det var väl de som gjorde att jag inte orka kolla noga utan bara plocka i XD
Sen efter vi käkat, så åkte jag och määädi gumms, och hämta en kofongare till deras nya rääääger bli :D Skit nice kommer den blir när dom fixat upp den kan jag tro. Hoppas man får åka med :D
OCh så vart det massa snacka och prat mellan mig och mäddi och pääädi =) Trevligt.
Vi bestämde att vi att vi skulle köra en gammal färnebo häng chil dricka igen. Så vi får ta det någon helg här fram över.
 
Imorgon så är det jobb, OCh det är bara 2 dagar kvar tills semester :D längtar, kunna sova ut hihi
Efter jobbet blir det någ åka till emamama och ta ett dopp i deras nya pool :D får int glömma packa badkläder bara, men de är inte direkt långt atthämta om jag glömmer.
 
Nej nu ska jag nog fan lägga mig och försöka sova, kommer vara död i morgon annars =)
Hare gött hej!
Veronica

Kommentarer

  • Emma säger:

    Kan du köpa rennie åt mig från apoteket imorgon :) Dom som kostar 42 kr ? Sneeellllla ?

    Svar: Tooo late =(
    Veronica

    2012-07-04 | 22:31:59

Kommentera inlägget här: