VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Sorry!

Kategori:

Hej sorry att jag int bloggar något vidare just nu.
Men sker saker runt om kring en som gör att man inte har tid med att blogga :)
 
Idag har jag varit och hälsa på  E E med J, Vi snacka lite skit och sånt som vi alltid gör.
Sen så åkte jag till färnebo.
Brorsan fyllde 30 igår.
Vart käka tårta och bara ta de lungt där.
 
Innan jag åkte hemmåt stanna jag utanför madde och snacka skit med henneockså.
Vart ej så länge kännde mig trött.
 
Har försökt att somna nu i snart 4 timmar.
Känns fan helt hopplöst.
Tror jag går in i en down period snart igen.
Känner och ser hur allt liknar sig.
Får se hur länge denna period håller i sig, IOch hur frånvarande jag är!
 
Värsta är att jag snart inte har semester, 
Måndag börjar jobbet igen.
jag vill inte, varför? är inte ens lönsamt känns det som!
suck suck suck suck!
Varför kunde int jag födds i en miljonär släkt? XD 
Så man slapp leva må minimum -.-
Dock är det inte mer än jag själv som skapat detta.
Kunnde dock behövt lite mer puch och stöd av päronen så att jag int skulle hamnat på denna väg.
Då jag uppenbaligen gjorde HELL to fel val själv :P
Men men, bara käppa uppåt, och självklart når alla toppen någongång ;)
 
Nej ta och försöka sössa!
 
imorgon kanske det blir fiske med pappa, om jag inte bara ska ta och sova bort hela dagen.
F¨år se hur det blir, och när jag orkar updatera igen :)
Snart hoppas ni va?
De gör jag med hahah :D
 
byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: