VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Söndag o 2 veckor kvar!

Kategori:

Hejsan hallå.
 
Sitter här med moa, Vi har under hala dagen försök komma på vad vi kan hitta på.
Men de ända vi gjort är att vi setat vid en varsin dator. suck!
Men jag hoppasdes på att det skulle va enn varm och skön sommar kväll så hon och jag kunde åka och bada, men inte vart det inte!! det är ju rätt kallt ute.
 
Har hunnit med och ränsa ALLA mina bilder på datorn, Har vissa jag ska klippa till då allt på bilden inte behövs raderas, men jag lär gå ignom kasta mappen och så.
Vart en del bilder som har bara legat och föpästat min datorn, inte konstig att datorn är seg ;D hahah
Nej men nu så ska allt rederas, varför sitta med något som man aldrig iaf vill ha till backa?
jaja nog om detta,
 
Har hunnit med 2 snabba samtal med J and E!
Då jag har mos här kanjag inte sitta och snacka som alltid med dom på kvällarna, så då lär jag iaf snacka lite och det blir över telen hahaha.
Men E o M kanske kommer och spelar mini golf med oss i morgon, om nu vädret tillåter.
Och det hoppas jag då jag vill slippa sitta här och bara fråga vad ska man göra 1000 gånger, och det kankse inte är så skoj för mos att bara vara här och inte göra ett skit.
Det kanske hon känner att hon lika gärna kan göra hemma, s¨å vi hoppas på bättre väder =)
 
Nej nu kanske jag ska ta och sluta skriva och försöka få fram någon bra film.
Och försöka få i mos lite käk!
S¨å de är klart för idag xD ja om hon nu int blir hungrig igen då är de klart hon ska äta !!1 hahah men ja!
 
Nej bloggar mer en annan dag, cyaaa!
 
Bjussar på lite gammla fjortis bilder på mig jag hitta under ränsingen XD
Okej det är vissa rätt nytagna också xD men bjuder på Dtha mupp Vonkish!
 
  
 
 
 
 
  
 
  
 
  
 
 
Erkänn ni fick er ett gått skratt? ;)
Ett skratt förlänge livet säger dom,Så varsomenko!
Är det bara jag som ser att de är rätt mycke olikheter i vissa bildeR?
undra hur det kan va så :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: