VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

see, feel, truue

Kategori:

Halloj, 
Somjag skrev innan har jag varit och träffat william :)
Han va lite sjuk i ögonen så han var inte full fart på idag, men han var så otroligt gos mysig idag =)
Så söt när han blir ledsen så tyr han sig till mig.
Känns som att jag är någon som han trivs med och de är jag glad för, då jag vill uppnå mina krav på att vara gudförälder =)
 
Mina gudbarn är mitt allt =)
tjatig jag är va? men sanning är så, och jag måste ju få skryta att jag har så fina gudbarn, och så pass bra kontakt med dom :D
Ska se omjag ska få låna william för en dag när han är hos sin pappa en vecka =)
Ska vi hitta på massor av bus, och hälsa på min pappa om det är ok för stefan =)
Så så är det.
 
Tog en tripp till Emma när jag ändå behövde iväg o tanka.
Och nu så sitter jag här, och lär gå och sova.
För kl ringer 12 och mos kommer =)
 
Få se vad för skoj vi hittar på tanke på vädret är så knas som det är.
Men de löser vi iaf.
Ska baka en bifftårta på tisdag eller onsdag bror helt på om mormo, hennes mamma + familj skulle komma hi eller inte.
Annars gör vi tårtan och åker ut till färnebo, Dock så kan man käka tårtan dagen efter också så ja de löser sig =)
 
Nej släka ner och slå på gammla sedda avsnitt av skilda världar som får vagga mig till sömns XD
byebey
Veronica
 
4 låtar som jag gillar, Lyssna njut,  feeel!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: